Feedback
I.D.: 56097192

Servicii de arhivare si asistenta arhiva "– Acord cadru 24 luni pentru Spitalul Clinic de Obstetrica si Ginecologie « Cuza Voda » Iasi

Data publicarii
16.04.21 Exista 222.447 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79995100-6
Termenul limita pentru depunere:
05.05.21
Pretul estimativ:
814.627,50 RON - 814.627,50 RON
Documente participare:
  1. Modele formulare .docx
  2. Caiet sarcini servicii arhivare.pdf
  3. Model ACORD CADRU.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea de servicii de arhivare si asistenta arhiva pentru Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie Cuza Voda. Achizitia serviciilor se va realiza prin încheierea unui acord-cadru pentru o perioada de 24 luni, pentru prezenta procedura, autoritatea contractantă rezerva dreptul de participare la procedura de atribuire doar unităţilor protejate autorizate conform Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drep...
Achizitionarea de servicii de arhivare si asistenta arhiva pentru Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie Cuza Voda. Achizitia serviciilor se va realiza prin încheierea unui acord-cadru pentru o perioada de 24 luni, pentru prezenta procedura, autoritatea contractantă rezerva dreptul de participare la procedura de atribuire doar unităţilor protejate autorizate conform Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, in conformitate cu art. 56 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. Valoarea MAXIMA estimata a Acordului cadru este de 814.627,500 lei fara TVA defalcata astfel: servicii de arhivare fizica a documentelor 9.000.000 file/216.000,000 lei fara TVA; servicii de legatorie 7463700 file A3/2410503,500 lei fara TVA si 1800000 file A4/81000,000 lei fara TVA; servicii de selectionare dosare cu termen de pastrare expirat 1980000 file/21780,00 lei fara TVA; servicii de asistenta arhiva 4064 ore/85.344,000 lei fara TVA. Valoarea MAXIMA estimata a celui mai mare Contract Subsecvent este de 407313,750 lei fara TVA defalcata astfel: servicii de arhivare fizica a documentelor 4500000 file/108000,00 lei fara TVA; servicii de legatorie 3731850 file A3/205251,750 lei fara TVA si 900000 file A4/40500,000 lei fara TVA; servicii de selectionare dosare cu termen de pastrare expirat 990000 file/10890,000 lei fara TVA; servicii de asistenta arhiva 2032 ore/42672,000 lei fara TVA. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este 8 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu