Servicii complete de arhivare pentru Primaria oraşului Moldova Nouă
1-Stabilirea comisiei de selecţionare 2-Crearea noului nomenclator arhivistic al instituţiei şi avizarea lui de către S.J.A.N. 3-Avizarea de către S.J.A.N. a persoanei ce răspunde de arhiva instituţiei 4-Avizarea de către S.J.A.N. A încăperii în care se depozitează arhiva 5-Stabilirea fondurilor din care fac parte documentele existente în arhiva 6-Prelucrar...
Servicii complete de arhivare pentru Primaria oraşului Moldova Nouă
1-Stabilirea comisiei de selecţionare 2-Crearea noului nomenclator arhivistic al instituţiei şi avizarea lui de către S.J.A.N. 3-Avizarea de către S.J.A.N. a persoanei ce răspunde de arhiva instituţiei 4-Avizarea de către S.J.A.N. A încăperii în care se depozitează arhiva 5-Stabilirea fondurilor din care fac parte documentele existente în arhiva 6-Prelucrarea arhivistică a documentelor existente în arhiva instituţiei 7-Predarea la S.J.A.N. Caraş-Severin a documentelor cu termen de păstrare permanent Prelucrarea arhivistică a documentelor Gruparea documentelor pe baza unor criterii prestabilite (cronologic, pe compartimente, pe genuri de documente , pe termene de păstrare) Constituirea dosarelor- a)-uzuale constă în ordonarea şi aşezarea filelor , eliminarea parţilor metalice(clame, agrafe ,capse, ace), a filelor nescrise, a dubletelor , înscrierea pe coperta de carton a urmatoarelor informaţii: denumirea unităţii şi a compartimentului creator, anul, conţinutul pe scurt al U.A., termenul de păstrare, datele de început şi de sfârşit, nr.file, volum, indicativ după N.A. -b)tehnice -în funcţie de complexitate Legarea dosarelor se va realiza în aşa fel încât să se permită citirea textului , a datelor şi a rezoluţiilor Reorganizarea dosarelor după unul dintre criteriile cronologi –structural,structural-cronologic, pe probleme sau genuri de documente Inventarierea dosarelor pe ani , compartimente, termene de păstrar