PRELUAREA DOCUMENTELOR Documentele vor fi preluate de la beneficiar pe bază de proces - verbal de predare - primire semnat de către reprezentanţii ambelor părţi. Documentele preluate vor fi transportate la sediul prestatorului cu mijloace de transport adecvate, dotate cu sistem de monitorizare permanentă, de la distanţă, prin GPS. II. FONDAREA, GRUPAREA, ORDONAREA ŞI SORTAREA DOCUMENTELOR Operaţiunea de fondare reprezintă s...
PRELUAREA DOCUMENTELOR Documentele vor fi preluate de la beneficiar pe bază de proces - verbal de predare - primire semnat de către reprezentanţii ambelor părţi. Documentele preluate vor fi transportate la sediul prestatorului cu mijloace de transport adecvate, dotate cu sistem de monitorizare permanentă, de la distanţă, prin GPS. II. FONDAREA, GRUPAREA, ORDONAREA ŞI SORTAREA DOCUMENTELOR Operaţiunea de fondare reprezintă stabilirea apartenenţei documentelor la un fond arhivistic (capitolul 1, articolul 2, litera k din Normele metodologice privind aplicarea unor dispoziţii ale Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, din 27.09.2013). Documentele create vor fi separate de cele ale altor instituţii. Operaţiunea de grupare, ordonare şi sortare a arhivei se realizează pe baza nomenclatorului arhivistic sau, în lipsa acestuia, pe baza schemei organizatorice. Astfel, unităţile arhivistice vor fi grupate, ordonate şi sortate pe compartimente, ani şi termene de păstrare. Prestatorul nu va modifica ordinea documentelor din cadrul unităţilor arhivistice. III. Servicii de digitizare documente si indexare 1. Analiza fondului arhivistic şi stabilirea modalităţilor de scanare şi indexare. În această fază, pe baza vizualizării documentelor ce fac parte din fondul arhivistic de digitizat, se stabilesc formatele de scanare, formatele de asamblare, denumirea entităţilor logice arhivabile electronic, denumirea machetelor de indexare şi a indecşilor asociaţi. 2. Pregătirea documentelor în vederea