Versiunea 3 cu raspuns la clarificari: Serviciul de arhivare si legatorie se realizează si in conformitate cu legislaţia in vigoare si documentele interne, respectiv proceduri operaţionale specifice ce se aduc la cunoştinţa Prestatorului înainte de începerea prestării serviciilor de arhivare. Vor fi avute în vedere, în principal Legea Arhivelor Naţionale nr. 16 din 9 aprilie 1996 şi ale Instrucţiunilor privind activitatea d...
Versiunea 3 cu raspuns la clarificari: Serviciul de arhivare si legatorie se realizează si in conformitate cu legislaţia in vigoare si documentele interne, respectiv proceduri operaţionale specifice ce se aduc la cunoştinţa Prestatorului înainte de începerea prestării serviciilor de arhivare. Vor fi avute în vedere, în principal Legea Arhivelor Naţionale nr. 16 din 9 aprilie 1996 şi ale Instrucţiunilor privind activitatea de arhivă la creatorii şi deţinătorii de documente, aprobate de conducerea Arhivelor Naţionale prin Ordinul de zi nr. 217 din 23 mai 1996 privind evidenţa documentelor pentru gruparea documentelor în dosare, ordonarea şi efectuarea de operaţiuni arhivistice, precum şi prevederile Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date. Solicitare clarificari 1: Volumul estimat de documente ce se doresc a fi arhivate fizic şi electronic este de aproximativ cca 180 metri liniari, conţinând fiecare un număr mediu estimat de 70 de pagini dintre care, 95% A4 şi 5% A3, A5 şi A6; Raspuns clarificare 1: Volumul estimat de documente ce se doresc a fi arhivate fizic este de aproximativ cca 180 metri liniari, compusi din aproximativ 15500 dosare, conţinând fiecare un număr mediu estimat de 70 de pagini dintre care, 95% A4 şi 5% A5 si A6 Filele sunt tiparite atât pe o faţă cât şi faţă everso (estimându-se un număr de aproximativ 40% imprimate faţă-verso). Solicitare clarificari 2: sa permiteţi accesul pentru vizualizarea arhivei pt întocmirea unei oferte corecte; tinand cont ca serviciile se pot desfăşura şi la sediul prestatorului este necesar ca spaţiul sa fie autorizat de Arhivele Naţionale şi sa fie dotata conform legislaţiei in vigoare(autorizare ISU, sistem monitorizare video, sistem antiefracţie)?; care sunt Autorizaţiile necesare pentru îndeplinirea contractului?; la serviciile de arhivare electronica va referiţi la faptul ca,, documentele sa fie accesate prin intermediul indecsilor(de ex aplicatie informatica)?.Raspuns clarificari 2: Este posibila vizionarea documentelor ce urmeaza sa fie arhivate in programul de vizionare; Conform caietului de sarcini nu fost solicitate asfel de cerinte; Conform caietului de sarcini nu s-au solicitat autorizaţii in acest sens; Ministerul Justiţiei nu detine o aplicaţie pentru gestionarea arhivelor electronice. Detalii despre modalitatea de arhivarea electronica a documentelor regasiti la nivelul caietului de sarcini, sectiunea Arhivarea electronică a documentelor. Conform caietului de sarcini, dosarele de arhiva constituite, predate Achizitorului, vor putea fi predate Arhivelor Nationale cu indeplinirea conditiilor specifice reglementate de cater Arhivele Nationale.