Feedback
I.D.: 79639425

Servicii de arhivare fizică si selectionare- arhiva Primariei Comunei Micesti

Data publicarii
07.03.23 Exista 18.569 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79995100-6
Pretul estimativ:
42.020,00 RON - 42.020,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de arhivare fizica a dosarelor (inclusiv selectionare) 1.Identificarea unităţilor arhivistice în spaţiul de depozitare al creatorului; 2.Desprăfuirea şi îndepărtarea tuturor obiectelor ce nu aparţin fondului de arhivă sau care au fostfolosite ca suport pentru constituirea arhivei conform Legi Nr. 16/1996 ( cleme, ace, agrafe, ciorne,dublete etc); 3.Ordonarea documentelor în dosare cronologic sau, în cazuri speciale...
Servicii de arhivare fizica a dosarelor (inclusiv selectionare) 1.Identificarea unităţilor arhivistice în spaţiul de depozitare al creatorului; 2.Desprăfuirea şi îndepărtarea tuturor obiectelor ce nu aparţin fondului de arhivă sau care au fostfolosite ca suport pentru constituirea arhivei conform Legi Nr. 16/1996 ( cleme, ace, agrafe, ciorne,dublete etc); 3.Ordonarea documentelor în dosare cronologic sau, în cazuri speciale, geografic sau pe probleme; 4.Legarea documentelor în coperte tip duplex; 5.Pe coperta dosarului se înscriu denumirea unităţii şi a compartimentului creator, numărul dosaruluidin inventar, anul /datele extreme, numărul volumului, termenul de păstrare din nomenclator; 6.Inventarierea dosarelor pe compartimente şi termene de păstrare; 7.Constituirea inventarului în format scris şi electronic; 8.Aranjarea în cutii de arhivare a dosarelor constituite; 9.Etichetarea cutiilor de arhivare; 10.Sistematizarea arhivei în depozit; 11.Întocmirea lucrării de selecţionare pentru documentele cu termen de păstrare expirat, întocmirea documentaţiei de avizare, eliberarea spaţiului fizic de depozitare al documentelor din cadrul instituţiei beneficiarului; 12.Consultanţă privind activitatea managerială şi gestiunea documentelor noi create în instituţie; 13.Consultanţă privind implementarea unui flux de documente optimizat, scăzând costurile umane şi materiale de gestiune a fondului arhivistic. 14.Materiale asigurate de prestato
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu