Prezenta documentație de atribuire conține cerințele, criteriile, regulile și informațiile necesare pentru a asigura potențialilor
ofertanți o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru
având ca obiect “Servicii de arhivare fizică, scanare și prelucrare în vederea indexării digitale a documentelor gestionate
de Sectorul 5 al Municipi...
Prezenta documentație de atribuire conține cerințele, criteriile, regulile și informațiile necesare pentru a asigura potențialilor
ofertanți o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru
având ca obiect “Servicii de arhivare fizică, scanare și prelucrare în vederea indexării digitale a documentelor gestionate
de Sectorul 5 al Municipiului București (Primăria), Direcția Generală Impozite și Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) și de către
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (D.G.A.S.P.C.)”.În cadrul acestei proceduri Asocierea de Autorități
Contractante formată din Primăria Sector 5, Direcția Generală Impozite și Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) și Direcția Generală
de Asistență Socială și Protecția Copilului (D.G.A.S.P.C.) în temeiul Protocolului de Asociere nr. 107041/ 04.10.2021 îndeplinește
rolul de Autoritate Contractantă, respectiv Beneficiar în cadrul Contractului.Obiectul acordului cadru constă în prestarea
de servicii de arhivare fizică și digitizare a documentelor. Astfel, obiectivul principal al viitoarelor contracte este acela
de a asigura păstrarea documentelor create sau deținute de către Sectorul 5 al Municipiului București (Primăria), Direcția
Generală Impozite și Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) și de către Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului
(D.G.A.S.P.C.), cu respectarea dispozițiilor Legii nr. 16/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare –
Legea Arhivelor Naționale, și de a asigura prelucrarea documentelor digitizate, cu asigurarea inclusiv a sistemului de arhivare.Orice
operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentatia
de atribuire cu cel puțin 20 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. În măsura în care solicitările
de clarificare sunt primite cu cel puțin 20 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea
contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitări de clarificare cu 10 zile înainte de termenul stabilit
pentru depunerea ofertelor.