Feedback
I.D.: 103329013

Servicii de arhivare fizică, scanare și prelucrare în vederea indexării digitale a documentelor gestionate de Sectorul 5 al Municipiului București (Primăria), Direcția Generală Impozite și Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) și de către Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (D.G.A.S.P.C.)

Data publicarii
26.09.24
Coduri CPV
79995100 48329000 79971200 79999100 92512100
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta documentație de atribuire conține cerințele, criteriile, regulile și informațiile necesare pentru a asigura potențialilor ofertanți o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru având ca obiect “Servicii de arhivare fizică, scanare și prelucrare în vederea indexării digitale a documentelor gestionate de Sectorul 5 al Municipi...
Prezenta documentație de atribuire conține cerințele, criteriile, regulile și informațiile necesare pentru a asigura potențialilor ofertanți o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru având ca obiect “Servicii de arhivare fizică, scanare și prelucrare în vederea indexării digitale a documentelor gestionate de Sectorul 5 al Municipiului București (Primăria), Direcția Generală Impozite și Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) și de către Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (D.G.A.S.P.C.)”.În cadrul acestei proceduri Asocierea de Autorități Contractante formată din Primăria Sector 5, Direcția Generală Impozite și Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) și Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (D.G.A.S.P.C.) în temeiul Protocolului de Asociere nr. 107041/ 04.10.2021 îndeplinește rolul de Autoritate Contractantă, respectiv Beneficiar în cadrul Contractului.Obiectul acordului cadru constă în prestarea de servicii de arhivare fizică și digitizare a documentelor. Astfel, obiectivul principal al viitoarelor contracte este acela de a asigura păstrarea documentelor create sau deținute de către Sectorul 5 al Municipiului București (Primăria), Direcția Generală Impozite și Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) și de către Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (D.G.A.S.P.C.), cu respectarea dispozițiilor Legii nr. 16/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare – Legea Arhivelor Naționale, și de a asigura prelucrarea documentelor digitizate, cu asigurarea inclusiv a sistemului de arhivare.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire cu cel puțin 20 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puțin 20 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitări de clarificare cu 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu