Servicii de arhivare dosare cu unitate protejată autorizată - aproximativ 500 dosare a 200 file un dosar
1. Inventarierea documentelor –organizarea , reorganizarea arhivei:
- Cotarea dosarelor,
- Sortarea dosarelor ,
- Ordonarea dosarelor pe servicii,
- Ordonarea pe ani şi termene de păstrare,
- Inventarierea manuală a documentelor de arhivă conform nomenclatorului arhivistic,
- Tehnoredactarea inventarelor,
- Listarea i...
Servicii de arhivare dosare cu unitate protejată autorizată - aproximativ 500 dosare a 200 file un dosar
1. Inventarierea documentelor –organizarea , reorganizarea arhivei:
- Cotarea dosarelor,
- Sortarea dosarelor ,
- Ordonarea dosarelor pe servicii,
- Ordonarea pe ani şi termene de păstrare,
- Inventarierea manuală a documentelor de arhivă conform nomenclatorului arhivistic,
- Tehnoredactarea inventarelor,
- Listarea inventarelor la imprimantă, predarea lor pe suport electronic şi scris,
- Aşezarea documentelor în cutii şi a cutiilor pe rafturi şi inscripţionarea termenelor de păstrare,
- Numerotarea rafturilor şi a poliţelor pentru o identificare rapidă a documentelor.
2. Legătorie şi îndosariere documente –copertare dosare A4:
- Pregătirea documentelor care necesită legătorie (copertare), scoaterea din bibliorafturi,
- Grupare documente pentru legare,
- Scoaterea capselor, clemelor, acelor,
- Perforarea dosarelor,
- Copertarea,
- Legarea manuală cu sfoară a dosarului.
3. Etichetarea copertelor pentru dosarele legate :
- Etichetarea dosarelor cu etichete tipizate, pe cantul şi faţa dosarului,
- Imprimarea şi tăierea etichetelor,
- Lipirea acestora pe faţa şi cantul dosarului.
4. Scris conţinut etichete
- Scrierea conţinutului dosarului pe cele 2 etichete cu: datele de identificare, conţinut, numere de inventar, anii extremi, număr file.
5. Numerotarea filelor
- Pentru documentele care necesită numerotarea filelor,
- Numerotarea filelor se realizează pe fiecare filă în colţul din dreapta sus a paginii,
- Se menţionează pe dosar şi în inventar numărul de file pe care îl conţine dosarul.
6. Selecţionarea documentelor, dosarelor cu termen de păstrare expirat:
- Identificarea dosarelor cu termenul de păstrare expirat, conform nomenclatorului Arhivistic,
- Sortarea dosarelor pe ani şi termene,
- Întocmirea inventarelor pentru documente /dosarele cu termen de păstrare expirat,
- Tehnoredactarea inventarelor,
- Listat inventarele la imprimantă şi predarea lor pe suport electronic şi scris
- Pregătirea documentaţiei pentru Arhivele Naţionale
- Depunerea documentaţiei şi obţinerea avizului pentru scoaterea din evidenţă.