Achizitionarea de servicii de arhivare documente pentru I.T.M. Bucuresti, în vederea constituirii de dosare fiscale, astfel: •Documentele ce fac obiectul contractului sunt depozitate în cutii de carton, sortate dupa litera de începere a denumirii angajatorului (Atentie, nu sunt sortate dupa CUI/CNP); •Dimensiunea totala a fondului arhivistic ce urmeaza a fi arhivat este de aproximativ 163 ml; •Valoarea totala estimata a con...
Achizitionarea de servicii de arhivare documente pentru I.T.M. Bucuresti, în vederea constituirii de dosare fiscale, astfel: •Documentele ce fac obiectul contractului sunt depozitate în cutii de carton, sortate dupa litera de începere a denumirii angajatorului (Atentie, nu sunt sortate dupa CUI/CNP); •Dimensiunea totala a fondului arhivistic ce urmeaza a fi arhivat este de aproximativ 163 ml; •Valoarea totala estimata a contractului ce are ca obiect prestarea de servicii arhivare documente este de 51671,00 lei fara T.V.A.; •Nu se accepta ajustarea pretului contractului; •Oferta financiara se întocmeste în lei fara T.V.A., cu valabilitate de 30 de zile de la data transmiterii; •Durata contractului: o luna de la data semnarii contractului; •Ofertantii au posibilitatea vizionarii fondului arhivistic în urma unei solicitari scrise si a semnarii unei declaratii de confidentialitate. Descriere operatiuni: Sortarea declaratiilor fiscale, declaratiilor inventar, deciziilor de accesorii, rapoartelor de inspectie fiscala, somatiilor, titlurilor executorii si a oricaror documente administrative generate in legatura cu situatia fiscala a contribuabilului, pe angajator, respectiv dupa codurile de înregistrare fiscala/CNP care sunt scrise pe toate documentele. Formarea dosarului fiscal pe angajator, respectiv introducerea documentelor angajatorului în ordine cronologica, pe luni si ani, într-un dosar de încopciat + Opis. Personalizarea fiecarui dosar fiscal, respectiv scrierea elementelor de identificare ale contribuabilului pe fata exterioara a dosarului : -Denumirea contribuabilului; -Cod unic de înregistrare fiscala/CNP; -Numar de ordine al dosarului fiscal; -Numar pagini dosar fiscal; Ordonarea pe sectoarele municipiului Bucure?ti, pe mari, mijlocii ?i mici contribuabili, a dosarelor fiscale create; Aranjarea în cutii pentru arhivare a dosarelor fiscale create, în ordinea numerotarii dosarelor; Opisarea cutiilor de arhivare : -denumirea contribuabililor ; -cod unic de înregistrare fiscala/CNP ; -numerotarea cutiilor cu dosare fiscale asezate în ordinea dosarelor arhivate; Formarea unei baze electronice de date, în Excel, care sa cuprinda informatiile din opisurile dosarelor fiscale, numerotarea dosarelor si a cutiilor; baza de date astfel formata, sa permita cautarea dupa CUI/CNP, denumire angajator, numar dosar. Predarea pe baza de proces-verbal a unitatilor arhivistice si a bazei de date electronice.