Obiectul achiziţiei îl reprezintă prestarea serviciilor de arhivare computerizată a documentelor şi implică prestarea de servicii şi furnizarea de produse, respectiv achiziţia unei soluţii informatice prin care se va implementa sistemul informatic destinat gestionării fondului arhivistic (FA) existent şi viitor. Sistemul informatic furnizat va trebui să funcţioneze atât în perioada de implementare a proiectului (cu termen l...
Obiectul achiziţiei îl reprezintă prestarea serviciilor de arhivare computerizată a documentelor şi implică prestarea de servicii şi furnizarea de produse, respectiv achiziţia unei soluţii informatice prin care se va implementa sistemul informatic destinat gestionării fondului arhivistic (FA) existent şi viitor. Sistemul informatic furnizat va trebui să funcţioneze atât în perioada de implementare a proiectului (cu termen limită 26.09.2021), cât şi în perioada de durabilitate a proiectului. Serviciul de arhivare computerizată a documentelor aflate în arhiva Autoritarii Contractante reprezintă procesul de transpunere a documentelor, din format hârtie în format digital, cu păstrarea nealterată a conţinutului acestora, cu scopul de a crea baza de date aferentă FA - în scopul gestionării şi consultării acestuia. Implementarea sistemului implică achiziţionarea de: -servicii de retro-digitalizare documente, ce vor include: 1.Servicii de retro-digitalizare a 250 metri liniari din documentele existente în arhiva CJC -serviciile de instruire a 3 persoane - pentru gestionarea nomenclatorului arhivistic (NA) şi fondului arhivistic (FA), respectiv utilizarea aplicaţiei informatice şi a echipamentelor hardware ce vor fi furnizate. 2. Software = licenţele aferente funcţionării sistemului, pentru: -aplicaţia informatică de gestionare şi consultare a FA; - orice alte licenţe pe care ofertantul le consideră necesare funcţionării sistemului; 3. Echipamente hardware necesare funcţionării sistemului: 3 servere (server web, server content şi server storage) şi 3 scanere format A3; -funcţionalităţile componentelor hardware şi software ale sistemul informatic sunt: -server web - pentru instalarea aplicaţiei de gestionare şi consultare a FAL; -server content - pentru înregistrarea datelor obţinute în urma scanării; -server storage/ NAS - pentru backup al aplicaţiei şi al datelor obţinute în urma scanării; 4.Servicii dezvoltare, implementare, training şi suport post-implementare pentru soluţia software, servicii instalare şi configurare hardware şi soluţie de backup, precum şi software aferent acestuia.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informaţii suplimentare, semnate cu semnatura electronică extinsa, numai prin SEAP, cu 20 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor, conf art. 160 alin. (1) si (2) din Legea 98/2016. In masura in care solicitarea de clarificari sau informaţiile suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, răspunsurile Autoritatii contractante vor fi publicate in SICAP cu 10 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor, conf art. 161 alin. (1) din Legea 98/2016, Autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decat cel stabilit.