Feedback
I.D.: 88964885

Servicii de arhivare a documentelor din cadrul facultăţilor Universităţii din Bucureşti

Data publicarii
06.11.23 Exista 317.559 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79995100-6
Pretul estimativ:
56.250,00 RON - 112.500,00 RON
315.000,00 RON - 382.500,00 RON
31.500,00 RON - 31.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
3. Servicii arhivistice pentru Facultatea de Geografie, Documentele reprezintă cataloage, registre matricole, dosare personale ale candidaţilor, lucrări de licenţă şi disertaţie, corespondenţe ale secretariatelor facultăţilor indicate cu rectoratul şi alte instituţii, documente financiare în legătură cu activitatea studenţilor, procese-verbale, dări de seamă, rapoarte, programe analitice, planuri de muncă, situ...
3. Servicii arhivistice pentru Facultatea de Geografie, Documentele reprezintă cataloage, registre matricole, dosare personale ale candidaţilor, lucrări de licenţă şi disertaţie, corespondenţe ale secretariatelor facultăţilor indicate cu rectoratul şi alte instituţii, documente financiare în legătură cu activitatea studenţilor, procese-verbale, dări de seamă, rapoarte, programe analitice, planuri de muncă, situaţii statistice, acte legislative, acte de organizare internă (instrucţiuni, regulamente, circulare). Din totalul de documente menţionat pentru fiecare facultate, o parte importantă va trebui constituită sub formă de pachete (nu îndosariere), inclusiv spre selecţionare. Termenul de derulare a acordului-cadru: 12 luni de la data semnării acordului-cadru de ambele părţi.Serviciile se vor derula etapizat, în baza contractelor subsevcvente, astfel:Etapa I - se vor derula doar următoarele operaţiuni: de fondare/ordonare a documentelor, legare a documentelor, de numerotare a lor şi operaţiunea de certificare a dosarelor. Termen de derulare a serviciilor – maximum 90 de zile de la data semnării contractului de ambele părţiEtapa a II-a - Restul operaţiunilor vor fi derulate în etapa a doua, în baza contractelor subsecvent ce se vor derula în anul 2024.Cantitate minimă documente - 100 ml din care pachete 70 ml, dosare 30 mlCantitate maximă documente - 200 ml din care pachete 150 ml, dosare 50 ml. 2. Servicii arhivistice pentru Facultatea de Matematică şi Informatică, Documentele reprezintă cataloage, registre matricole, dosare personale ale candidaţilor, lucrări de licenţă şi disertaţie, corespondenţe ale secretariatelor facultăţilor indicate cu rectoratul şi alte instituţii, documente financiare în legătură cu activitatea studenţilor, procese-verbale, dări de seamă, rapoarte, programe analitice, planuri de muncă, situaţii statistice, acte legislative, acte de organizare internă (instrucţiuni, regulamente, circulare). Din totalul de documente menţionat pentru fiecare facultate, o parte importantă va trebui constituită sub formă de pachete (nu îndosariere), inclusiv spre selecţionare. Termenul de derulare a acordului-cadru: 12 luni de la data semnării acordului-cadru de ambele părţi.Serviciile se vor derula etapizat, în baza contractelor subsevcvente, astfel:Etapa I - se vor derula doar următoarele operaţiuni: de fondare/ordonare a documentelor, legare a documentelor, de numerotare a lor şi operaţiunea de certificare a dosarelor. Termen de derulare a serviciilor – maximum 90 de zile de la data semnării contractului de ambele părţiEtapa a II-a - Restul operaţiunilor vor fi derulate în etapa a doua, în baza contractelor subsecvent ce se vor derula în anul 2024.Cantitate minimă documente - 500 ml - Pachete 300 ml, Dosare - 200 mlCantitate maximă documente - 600 ml - Pachete 350 ml, Dosare - 250 ml. 1. Servicii arhivistice pentru Facultatea de Istorie, Documentele reprezintă cataloage, registre matricole, dosare personale ale candidaţilor, lucrări de licenţă şi disertaţie, corespondenţe ale secretariatelor facultăţilor indicate cu rectoratul şi alte instituţii, documente financiare în legătură cu activitatea studenţilor, procese-verbale, dări de seamă, rapoarte, programe analitice, planuri de muncă, situaţii statistice, acte legislative, acte de organizare internă (instrucţiuni, regulamente, circulare). Din totalul de documente menţionat pentru fiecare facultate, o parte importantă va trebui constituită sub formă de pachete (nu îndosariere), inclusiv spre selecţionare. Serviciile de arhivare se vor derula integral, în termenul de prestare stabilit.Termenul de derulare a contractului: Maximum 90 de zile calendaristice de la data semnării contractului de ambele părţi.Cantitate totală documente - 50 ml din care Pachete - 30 ml şi Dosare - 20 ml.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de arhivare a documentelor din cadrul facultăţilor Universităţii din Bucureşti (4 loturi)  
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor (cod CPV: 50323000-5)  
Serviciu de mentenanţă echipamente Centru Date dislocabil pentru servicii geospaţiale 28.06.22
Serviciu de mentenanţă echipamente Centru Date dislocabil pentru servicii geospaţiale 12.06.23
Sistem de stocare date si backup recovery (extindere capacitate de stocare) 21.06.23
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)” (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO. 02.10.18
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă şi suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio 22.09.20
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio