Având în vedere numărul mare de documente istorice, numărul mare de programe de studii şi studenţi în facultăţile ce îşi desfăşoară activitatea în clădirea din Bd-ul Regina Elisabeta, nr. 4 – 12, Sector 3, Bucureşti, se doreşte asigurarea condiţiilor optime de păstrare şi arhivare a documentelor administrative şi istorice pe perioada relocării temporare a sediilor facultăţilor Universităţii din Bucureşti, din Bd-ul Regina ...
Având în vedere numărul mare de documente istorice, numărul mare de programe de studii şi studenţi în facultăţile ce îşi desfăşoară activitatea în clădirea din Bd-ul Regina Elisabeta, nr. 4 – 12, Sector 3, Bucureşti, se doreşte asigurarea condiţiilor optime de păstrare şi arhivare a documentelor administrative şi istorice pe perioada relocării temporare a sediilor facultăţilor Universităţii din Bucureşti, din Bd-ul Regina Elisabeta, nr. 4 – 12, Sector 3, Bucureşti. Serviciile solicitate se prezumă exclusiv la documentele privind gestiunea şcolarităţii şi proceselor academice desfăşurate în cadrul acestor facultăţi: registre matricole, cataloage, lucrări de licenţă/disertaţie, documente admitere, documente susţinere examene de finalizare, etc.