- a) constituirea fondului arhivistic al autoritatii contractante dupa criterii stabilite, care implica: primirea documentelor create, desprafuirea, scoaterea capselor si agrafelor, alinierea , prinderea in coperti a dosarelor formate, numerotarea,inventarierea, aranjarea in cutii a acestora, numerotarea si denumirea cutiilor, aplicarea codurilor de bare, transportul si manipularea cutiilor la/in spatiul de depozitare a dos...
- a) constituirea fondului arhivistic al autoritatii contractante dupa criterii stabilite, care implica: primirea documentelor create, desprafuirea, scoaterea capselor si agrafelor, alinierea , prinderea in coperti a dosarelor formate, numerotarea,inventarierea, aranjarea in cutii a acestora, numerotarea si denumirea cutiilor, aplicarea codurilor de bare, transportul si manipularea cutiilor la/in spatiul de depozitare a dosarelor arhivistice ce urmează a fi prelucrate în perioada de valabilitate a contractului.
- b) selectionarea documentelor in vederea distrugerii, în conformitate cu prevederile legale
( Legea 16/ 1996 şi Instrucţiunile privind activitatea arhivistică.