Se intenţionează achiziţionarea serviciilor de arhivare şi a serviciilor conexe acestei activităţi, pentru documentele emise de primăria Comunei Groşi. Este necesară achiziţionarea următoarelor tipuri de servicii: preluarea documentelor de la beneficiar, pe bază de proces-verbal de predare - primire şi transportarea lor la locul prelucrării, prelucrarea documentelor (îndepărtarea foilor goale, a foilor dublate, a elementelo...
Se intenţionează achiziţionarea serviciilor de arhivare şi a serviciilor conexe acestei activităţi, pentru documentele emise de primăria Comunei Groşi. Este necesară achiziţionarea următoarelor tipuri de servicii: preluarea documentelor de la beneficiar, pe bază de proces-verbal de predare - primire şi transportarea lor la locul prelucrării, prelucrarea documentelor (îndepărtarea foilor goale, a foilor dublate, a elementelor metalice – capse, agrafe, clipsuri etc.), aranjarea acestora pe alonje de arhivare, numerotarea filelor, legarea documentelor, certificarea dosarelor, inscripţionarea reperelor de identificare a dosarelor pe etichetă, cotor şi cutii de arhivare, transportul dosarelor la arhiva beneficiarului, întocmirea inventarelor, aranjarea pe rafturi a dosarelor (pentru aproximativ 750 de dosare), întocmire a listelor de inventar cu dosare expirate - pentru aproximativ 253 de dosare. De asemenea, este necesară achiziţionarea serviciilor de întocmire a proiectului de nomenclator arhivistic.