Pentru automatizarea anumitor procese pentru micşorarea timpilor de lucru specifici anumitor activităţi, necesitatea reconfigurării/redezvoltării anumitor aplicaţii existente este necesar a fi contractate servicii de analiză, proiectare şi dezvoltare aplicaţii informatice pentru următoarea componentă a sistemului informatic al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.
Modificarea modulului specific extragerii automate a ...
Pentru automatizarea anumitor procese pentru micşorarea timpilor de lucru specifici anumitor activităţi, necesitatea reconfigurării/redezvoltării anumitor aplicaţii existente este necesar a fi contractate servicii de analiză, proiectare şi dezvoltare aplicaţii informatice pentru următoarea componentă a sistemului informatic al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.
Modificarea modulului specific extragerii automate a subiectelor în cadrul comisiilor de concurs, astfel încât să poată fi utilizat de către toate instituţiile publice existente în Sistemului informatic integrat de management al funcţiilor şi funcţionarilor publici.
• În prezent, doar în cadrul Agenţiei, după autentificarea în aplicaţia aferentă Portalului de management al funcţiilor publice si al funcţionarilor publici, la secţiunea “Gestiunea subiectelor de concurs", persoanele desemnate în comisia de concurs pot adăuga seturi de subiecte prin parcurgerea câtorva paşi, conform Ghidului de utilizare a aplicaţiei informatice de stabilire, validare şi extragere a propunerilor de subiecte.
• Se doreşte dezvoltarea unui sistem simplificat (de tip wizard) de adăugare a propunerilor de subiecte de către membrii desemnaţi în comisiile de concurs şi de extragere automată a subiectelor de concurs, atât din propunerile membrilor comisiei cât şi din bibliografia generală (subiecte preluate dintr-o altă bază de date gestionată la nivelul ANFP). Acest modul va trebui să poată fi utilizat de către toate instituţiile publice existente în Sistemului informatic integrat de management al funcţiilor şi funcţionarilor publici.
• Este necesar a fi adaptat/dezvoltat şi modulul existent de gestiune a comisiilor de concurs din cadrul aplicaţiei interne MigBook, astfel încât membrii să poată fi adăugaţi din rândul funcţionarilor publici deja existenţi în baza de date.
Astfel, procesul de analiză, proiectare şi dezvoltare al celor menţionate anterior, trebuie să aibă în vedere cele două componente principale ale Sistemului informatic al Agenţiei:
A. Portalul de management al funcţiilor publice – interfaţă web
Caracteristici: tehnologie ASP.NET, limbaj de programare VB.NET, baze de date MS SQL Server.
B. Aplicaţia internă Migbook – interfaţă windows forms
Caracteristici: tehnologie Microsoft .Net Windows Forms, limbaj de programare VB.NET, baze de date MS SQL Server.
Serviciile trebuie să acopere cel puţin următoarele aspecte:
- Analiza de bussiness în vederea implementării noilor funcţionalităţi, proces care implică şi participarea unor reprezentanţi ai DGMFP, DGRMC sau a altor structuri după caz;
- Proiectarea şi dezvoltarea funcţionalităţilor/modulelor, conform cerinţelor rezultate;
- Testarea şi corectarea eventualelor erori sau disfuncţionalităţi;
- Punerea în funcţiune a noilor funcţionalităţi/module;
- Garanţia solicitată prestatorului pentru serviciile prestate: minim 12 luni de la data punerii în funcţiune a aplicatiei.
Termen de realizare - 15 zile lucrătoare de la semnarea contractului