Pentru automatizarea anumitor procese pentru micşorarea timpilor de lucru specifici anumitor activităţi, necesitatea reconfigurării/redezvoltării anumitor aplicaţii existente este necesar a fi contractate servicii de analiză, proiectare şi dezvoltare aplicaţii informatice pentru următoarea componentă a sistemului informatic al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.:
Dezvoltare/modificare a modulului de gestiune a con...
Pentru automatizarea anumitor procese pentru micşorarea timpilor de lucru specifici anumitor activităţi, necesitatea reconfigurării/redezvoltării anumitor aplicaţii existente este necesar a fi contractate servicii de analiză, proiectare şi dezvoltare aplicaţii informatice pentru următoarea componentă a sistemului informatic al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.:
Dezvoltare/modificare a modulului de gestiune a concursurilor în cadrul Portalului de management al funcţiilor publice, parte a Sistemului informatic integrat de management al funcţiilor şi funcţionarilor publici.
Detalii privind necesităţile de dezvoltare:
• În prezent, instituţiile publice, prin reprezentanţii desemnaţi, transmit prin portal o machetă în format .pdf cu detaliile publicării fiecărui concurs. Ulterior, aceste date sunt preluate din formular de către angajaţii Agenţiei, verificată corectitudinea informaţiilor transmise, corectate şi procesate în aplicaţia internă MIGBOOK, după care concursurile sunt publicate pe site-ul Agenţiei la data stabilită.
• Se doreşte dezvoltarea unui modul specific de gestiune a concursurilor în cadrul Portalului de management al funcţiilor publice, astfel încât datele privind publicarea concursurilor să fie introduse direct de către reprezentanţii instituţiilor publice după care să fie preluate automat în aplicaţia internă MIGBOOK, urmând a fi postate pe site-ul ANFP la data stabilită pentru publicarea anunţului.
• Menţionăm că există o parte dezvoltată din acest modul, dar necesită modificări şi completări substanţiale.
• Acest nou modul trebuie dezvoltat într-o manieră în care, pentru anumite domenii / informaţii (ex: condiţii de ocupare, condiţii specifice, bibliografie, vechime, etc.) valorile să fie predefinite şi să existe cât mai puţine informaţii introduse manual. Aplicaţia nou dezvoltată trebuie să funcţioneze într-un mod intuitiv, de tip wizard.
• Intervenţiile de modificare/dezvoltare vor fi necesar a fi realizate atât la nivelul Portalului de management al funcţiilor publice, cât şi, la nivelul aplicaţiei interne MIGBOOK.
Serviciile de analiză, proiectare şi dezvoltare aplicaţii trebuie să acopere cel puţin următoarele aspecte:
- Analiza de bussiness în vederea implementării noilor funcţionalităţi, proces care implică şi participarea unor reprezentanţi ai DGMFP, DGRMC sau a altor structuri după caz;
- Proiectarea şi dezvoltarea funcţionalităţilor/modulelor, conform cerinţelor rezultate;
- Testarea şi corectarea eventualelor erori sau disfuncţionalităţi;
- Punerea în funcţiune a noilor funcţionalităţi/module;
- Garanţia solicitată prestatorului pentru serviciile prestate: minim 12 luni de la data punerii în funcţiune.