Feedback
I.D.: 55989638

Servicii de analiză şi dezvoltare platformă de date deschise la nivelul UAT Alba Iulia în cadrul proiectului BI Smart Alba Iulia, COD SIPOCA 810/ COD MYSMIS 136237

Data publicarii
13.04.21 Exista 134.990 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212600-5
Pretul estimativ:
218.600,00 RON - 218.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În cadrul Programului Operaţional Capacitate Administrativa 2014-2020, Cererea de proiecte POCA/661/2/1 (CP13/2019 pentru regiunile mai puţin dezvoltate) Fundamentarea deciziilor, planificare strategică şi măsuri de simplificare pentru cetăţeni la nivelul administraţiei publice locale din regiunile mai puţin dezvoltate, COD SIPOCA 810/ COD MYSMIS 136237, Municipiul Alba Iulia implementează proiectul cu titlul BI Smart Alba...
În cadrul Programului Operaţional Capacitate Administrativa 2014-2020, Cererea de proiecte POCA/661/2/1 (CP13/2019 pentru regiunile mai puţin dezvoltate) Fundamentarea deciziilor, planificare strategică şi măsuri de simplificare pentru cetăţeni la nivelul administraţiei publice locale din regiunile mai puţin dezvoltate, COD SIPOCA 810/ COD MYSMIS 136237, Municipiul Alba Iulia implementează proiectul cu titlul BI Smart Alba Iulia, COD SIPOCA 810/ COD MYSMIS 136237, în valoare de 1.237.794,46 lei, contractul de finanţare nr. 519/16.06.2020. Se doreşte achiziţionarea şi implementarea unui sistem informatic integrat, după cum urmează: • Platforma on-line de servicii de interacţiune cu cetăţeanul care va furniza următoarele servicii electronice: o Fişa personală cu informaţii despre istoricul beneficiilor şi serviciilor sociale de care persoana a beneficiat. (Legea 292/2011 actualizată, art. 112, alin. 2) o Depunerea online a documentelor aferente acordării de beneficii sociale, pentru validarea electronica de către angajaţii DAS, urmată de depunerea fizică a dosarelor complete. (Legea 292/2011 actualizată, art. 112, alin. 2) o Planificarea Anchetelor Sociale. (Legea 292/2011 actualizată, art. 112, alin. 2) o Portal socio-medical- înregistrarea datelor medicale pentru persoane aflate în monitorizare la organizaţii non-guvernamentale, într-un mod standardizat o Publicare servicii ONG – oferă organizaţiilor non-guvernamentale posibilitatea de a promova serviciile pe care le prestează şi de a intra în legătură cu potenţialii beneficiari (Legea 292/2011 actualizată, art. 112, alin. 3) o Solicitare servicii ONG – permite potenţialilor beneficiari să solicite înregistrarea în grupul ţintă şi prestarea de servicii sociale. Acordarea / neacordarea acestora ţine exclusiv de ONG-ul şi beneficiarul respectiv. (Legea 292/2011 actualizată, art. 112, alin. 2 şi 3) • Componentă de reducerea birocraţiei prin implementarea unui sistem de carduri pentru beneficiari. o Crearea unui sistem unic pentru identificarea persoanelor – beneficiari ai asistenţei sociale (servicii şi beneficii) ce poate fi utilizat de administraţia locală (Direcţia de Asistenţă Socială) şi partenerii sociali (Organizaţii non-guvernamentale care oferă servicii sociale). o Sistem evidenţiere beneficii pe care beneficiarul le poate solicita şi generare cereri precompletate. o Sistem pentru partajarea datelor între Direcţia de Asistenţă Socială şi Organizaţii Non-guvernamentale furnizoare de servicii sociale pentru verificarea corectitudinii acordării serviciilor şi beneficiilor sociale pentru fiecare persoană. o Raportare servicii sociale – raportarea de către ONG a serviciilor prestate pentru fiecare beneficiar, într-un mod standardizat. Vor fi transmise lista de servicii şi valoarea pentru toţi beneficiarii, precum şi documentele pentru decont (unde este cazul). (Legea 292/2011 actualizată, art. 112, alin. 3) Serviciile incluse în cadrul proiectului sunt reglementate de Legea 292/2011, art. 44, 46, 53-103, care detaliază fiecare tip de serviciu/beneficiu social • Componentă de facilitare acces la informaţii publice (Open Data) o Publicare şi vizualizare seturi de date grupate pe domenii, având ca suport grafic harta oraşului o Harta socială on-line – harta beneficiilor sociale, în timp real, harta furnizorilor de servicii sociale, harta mobilităţii din cauze sociale / socio-medicale (Legea 292/2011 actualizată, art. 112, alin. 2 şi 3) o Vizualizarea hărţii sociale a Municipiului Alba Iulia o Posibilitatea publicării altor seturi de date georeferenţiate În completarea sistemului, ofertantul va pune la dispoziţie următoarele echipamente cu cerinţe minimale: - 2 buc tablete cu suport - 1 buc Imprimantă carduri - 3 buc Ribon color - 1000 buc Card PVC
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu