Acord cadru de servicii – amenajarea şi întreţinerea zonelor verzi din Municipiul Arad – obiectivele III şi V – 2 loturi.
Lot I - OBIECTIVUL III şi Lot II - OBIECTIVUL V, conform cerinţelor caietului de sarcini.
Acord - cadru de servicii pe 4 ani, în executarea căruia se vor atribui contracte subsecvente, minim un contract subsecvent pe an, cu încadrare în alocările bugetare. Cantităţile minime şi maxime, anuale şi afere...
Acord cadru de servicii – amenajarea şi întreţinerea zonelor verzi din Municipiul Arad – obiectivele III şi V – 2 loturi.
Lot I - OBIECTIVUL III şi Lot II - OBIECTIVUL V, conform cerinţelor caietului de sarcini.
Acord - cadru de servicii pe 4 ani, în executarea căruia se vor atribui contracte subsecvente, minim un contract subsecvent pe an, cu încadrare în alocările bugetare. Cantităţile minime şi maxime, anuale şi aferente întregului acord cadru se regăsesc în caietul de sarcini.
Având în vedere necesitatea întreţinerii spaţiilor verzi existente pe raza Municipiului Arad prin prin lucrări specifice acestui serviciu şi anume:
- degajare pentru eliminarea deşeurilor de pe spaţiile verzi, cosit iarbă, toaletat/tăiat arbori şi arbuşti, mobilizat teren, executat plantări de arbori arbuşti, flori etc,
- amenajări de noi spaţii verzi şi reabilitarea celor existente,
- necesitatea achiziţionării de materiale dendrofloricole necesare pentru amenajarea spaţiilor verzi existente cât şi pentru amenajarea unor noi spaţii verzi,
- necesitatea asigurării necesarului optim de apă pentru menţinerea în vegetaţie atât a arborilor tineri cât şi a trandafirilor, florilor arbuştilor având în vedere temperaturile ridicate din timpul verii,
- necesitatea marcării arborilor în vederea tăierii cât şi întocmirea documentelor pentru punerea în valoare a materialului lemnos rezultat.
Valoarea estimată a acordului cadru obiectivul III– Lot I: între 3.464.467,12 lei fără TVA şi 22.089.974,88 lei fără TVA
Valoarea estimată a acordului cadru obiectivul V – Lot II: între 2.277.360,12 lei fără TVA şi 25.298.395,52 lei fără TVA
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificare adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 (cu 12 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) cu 10 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, astfel incat sa se respecte prevederile art. 20-21 din OUG 107/2017