CAIET DE SARCINI
privind achiziţionarea unor servicii pentru buna desfăşurare a alegerilor pentru
Senat şi Camera Deutaţilor din anul 2020
INFORMATII GENERALE
Autoritatea Contractantă
Denumire: Instituţia Prefectului Judeţul Arad
Adresa: B-dul Revoluţiei nr. 75, cod poştal 310130, judeţul Arad, România
Numar de telefon: 0257/257448
Fax: 0257/280121
I. OBIECTUL ACHIZIŢIEI
Obiectul prezentului “Caiet de sar...
CAIET DE SARCINI
privind achiziţionarea unor servicii pentru buna desfăşurare a alegerilor pentru
Senat şi Camera Deutaţilor din anul 2020
INFORMATII GENERALE
Autoritatea Contractantă
Denumire: Instituţia Prefectului Judeţul Arad
Adresa: B-dul Revoluţiei nr. 75, cod poştal 310130, judeţul Arad, România
Numar de telefon: 0257/257448
Fax: 0257/280121
I. OBIECTUL ACHIZIŢIEI
Obiectul prezentului “Caiet de sarcini“ îl constituie achiziţionarea unor servicii de amenajare şi dotare a celor 115 secţii de votare din Municipiul Arad pentru buna desfăşurare a alegerilor pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2020, în conformitate cu prevederile art. 9 alin .(9) din HG nr.754 /2020
II. DATE TEHNICE PRIVIND OBIECTUL ACHIZIŢIEI
Prezentul “Caiet de sarcini" se va utiliza pentru efectuarea următoarelor servicii:
1 Confecţionat cabine din lemn 200X80X80 46 bucăţi
2 Reparaţii pentru cabinele de vot existente metalice (200X80X80)- Distruse, reparat piese legătură cabine 20 bucăţi
3 Manipulare, montare/demontare cabine de vot constând din:
-manevrarea (încărcat/descărcat) de la depozitul custodelui la sediul instituţiilor unde s-au organizat secţii de votare şi amplasarea acestora în localul secţiei;
-preluarea cabinelor de vot din localul secţiilor de vot şi transportat la depozitul custodelui după încheierea procesului electoral;
-conform prevederilor legale la fiecare 300 alegători arondaţi la o secţie de votare se asigură câte o cabină de vot, dar, de regulă, nu mai mult de 5 cabine de vot; Pentru toată logistica.
Transport de la depozit la secţiile de votare
575 cabine de vot
4 Amenajarea secţiilor de votare cu urne mari;
- manevrarea (încărcat/descărcat) de la depozitul custodelui la sediul instituţiilor unde s-au organizat secţii de votare şi amplasarea acestora în localul secţiei şi preluarea din secţie a acestora după încheierea procesului electoral.. 230 bucăţi
5 Amenajarea secţiilor de votare cu urne mobile;
- manevrarea (încărcat/descărcat) de la depozitul custodelui la sediul instituţiilor unde s-au organizat secţii de votare şi amplasarea acestora în localul secţiei şi preluarea din secţie a acestora după încheierea procesului electoral.. 115 bucăţi
6 Manipulare mese, scaune de la cantinele unor licee din Municipiul Arad, pentru dotarea secţiilor de votare, 5 zile ridicarea de la licee şi 5 zile pentru restituire
-manipularea a 150 mese şi 300 scaune la instituţiile de învăţământ unde funcţionează sediul secţiilor de votare, de exemplu grădiniţele (30) – nu sunt dotate cu mese/birouri şi scaune corespunzătoare necesare dotării secţiei de votare, cele existente corespund învăţământului preşcolar şi faptul că unele locaţii nu au în dotare mese şi scaune (Policlinica Municipală - 2, Sala Polivalentă – secţiile de votare 15 şi 16, Staţiunea de Cercetare - Dezvoltare pentru Creşterea Bovinelor Arad, Calea Bodrogului, FN – secţia de votare 88, secţia de votare nr. 104, fosta Grădiniţă P.N. 25 – str. Câmpia Turzii, secţia de votare 114 – Str. Colonia Câmpul Dumbrava Roşie), motiv pentru care se impune ridicarea/restituirea de mese şi scaune de la cantinele unor licee pentru dotarea corespunzătoare a secţiilor de votare, 5 zile ridicarea de la licee şi 5 zile pentru restituire. 150 mese şi 350 scaune
III. TARIFE
1. Tarifele vor cuprinde:b.manipulare, transport, montare, demontare, încărcare, descărcare la/de la secţiile de votare la/de la depozit (cabine de vot, urne mari/mici, mese şi scaune)
Tarifele vor fi exprimate în lei, fără TVA şi oferta va cuprinde întreaga cantitate solicitată.
IV. LIVRARE-PRESTARE
1. Amenajarea secţiilor de votare trebuie să fie finalizată, conform cerinţelor prevăzute în Hotărârea nr. 44/2016 a Autorităţii Electorale Permanente, cel mai târziu cu 2 zile înaintea zilei votării, vineri, 4 decembrie 2020, cu excepţia secţiilor de votare de la Sala Polivalentă (nr. 15 şi nr. 16), pentru care este permisă amenajarea în dimineaţa din preziua scrutinului, iar demontarea se va face imediat după încheierea procesului electoral, în mod diferenţiat pentru cele 35 secţii de votare şi pentru cele 80 secţii de votare.
2. Contractul se va executa pe baza comenzii. În cazul amânării alegerilor din anul 2020 contractul nu se va executa.