Administraţia Domeniului Public Sector 1, Bucureşti a fost înfiinţată cu scopul de a asigura întreţinerea, amenajarea, reamenajarea şi curăţenia spaţiilor verzi în privinţa cărora deţine un drept de administrare legal constituit. Domeniul public de pe raza Sectorului 1 al Municipiului Bucureşti trebuie întreţinut în vederea creşterii factorului depoluant şi îmbunătăţirii imaginii sectorului parte a unei capitale europene, p...
Administraţia Domeniului Public Sector 1, Bucureşti a fost înfiinţată cu scopul de a asigura întreţinerea, amenajarea, reamenajarea şi curăţenia spaţiilor verzi în privinţa cărora deţine un drept de administrare legal constituit. Domeniul public de pe raza Sectorului 1 al Municipiului Bucureşti trebuie întreţinut în vederea creşterii factorului depoluant şi îmbunătăţirii imaginii sectorului parte a unei capitale europene, prin activităţi de întreţinere şi amenajare a parcurilor, aliniamentelor stradale, scuarurilor, a spaţiilor verzi de la asociaţii de locatari şi de pe străzi.
Activitatea de întreţinere a spaţiilor verzi este o activitate complexă ce se întinde pe toată perioada unui an calendaristic şi are ca scop principal menţinerea vegetaţiei la standardele calitative şi cantitative care să asigure un standard înalt atât din punct de vedere peisagistic, cât şi fitosanitar.
Activitatea de amenajare constă în realizarea serviciilor de plantare pentru completarea golurilor în vederea obţinerii unui aspect atractiv al zonelor destinate desfăşurării de activităţi recreative.
Prezenta procedura de achizitie publica vizeaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect "Servicii de amenajare si intretinere a spatiilor verzi situate pe raza administrativ teritoriala a sectorului 1". In acest sens, ADP Sector 1, in calitate de autoritate contractanta, organizeaza o licitatie deschisa pentru atribuirea unui acord-cadru pe o perioada de 4 ani (48 de luni). Autoritatea contractanta a impartit prezenta procedura in 6 loturi, cu posibilitatea participarii unui ofertant la unul sau mai multe loturi.
Semnarea acordului-cadru se va face cu maxim trei operatori economici pe fiecare lot in parte, fara reluarea competitiei.
Serviciile de amenajare si intretinere sunt prezentate in caietul de sarcini, PARTE A DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 18 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.