Feedback
I.D.: 35396025

Servicii de alimentaţie pentru tabăra cu sejur de zi anul 2019

Data publicarii
18.04.19 Exista 70.511 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55500000-5
Termenul limita pentru depunere:
24.04.19
Pretul estimativ:
36.093,75 MDL
Documente participare:
  1. 20190418102833_Documentaţia tabara cu sejur de zi .doc
  2. 20190418102833_Anexa nr.1 la caietul de sarcin Tabăra cu sejur de zi 2019.doc
  3. 20190418102834_Caiet de sarcini Tabăra cu sejur de zi 2019.doc
Locul realizarii:
Republica Moldova
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conform caietului de sarcini şi anexă nr.1(criterii de evaluare), nr. 2 (Condiţii obligatorii pentru operatorii economici participanţi pentru încheierea contractului.) 1. Operatorii economici vor respecta meniului – model şi preţul pentru alimentarea a elevilor, care va constitui în sumă de 38,50 lei/zi per/elev cu TVA. 2. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical şi tehnologul angagat şi salarizat de ...
Conform caietului de sarcini şi anexă nr.1(criterii de evaluare), nr. 2 (Condiţii obligatorii pentru operatorii economici participanţi pentru încheierea contractului.) 1. Operatorii economici vor respecta meniului – model şi preţul pentru alimentarea a elevilor, care va constitui în sumă de 38,50 lei/zi per/elev cu TVA. 2. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical şi tehnologul angagat şi salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislaţiei în vigoare. Directorul taberei de odihnă va aproba meniul zilnic. 3. Asigurarea condiţiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calităţii a produselor alimentare achiziţionate. 4. Respectarea obligaţiunilor funcţionale ale angajaţilor blocurilor alimentare, în conformitate ligislaţiei în vigoare. 5. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialişti minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentaţie a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru. 6. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar al taberelor de odihnă. 7. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali ( angajaţii taberei şi a operatorului ecomic)au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătit. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor. 8. Transportarea materiei prime se va organiza în modul, care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. În anotimpul cald transportarea se efectuează în transport izotermic cu aparataj frigorific, pentru transportarea ce necesită timp de 3 ore şi mai mult, fără el - nu mai mult de 1 oră. Pentru mijloacele de transport se prezintă paşaport sanitar sau autorizaţia sanitar-veterinară. Pentru şofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ştampila şi semnătura operatorului economic). 9. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curăţenia în cantină şi în blocul alimentar utilizând produsele de curăţire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanţi, etc.) din cont propriu. La solicitarea Autorităţii Contractante operatorul economic vor prezenta toată informaţia şi acte solicitate în termen de o zi. Furnizorul va asigura servicii de alimentare timp de 15 zile pe perioada estivală a anului 2019 începând cu data de 03.06.2019 - 21.06.2019 pentru 75 copii **** Respectiv: 75 persoane x 15 zile = 1125 porţii x 38,50 lei /zi cu TVA = 43312,50, 00 lei. Fără TVA-36093,75 lei *** Suma alocată per/elev constituie 38,50 lei/zi/ele cu TVA. *** Evaluarea ofertei după criteriul - cea mai bun raport calitate-preţ ATENȚIE CRITERIU DE EVALUARE ESTE CEL MAI BUN RAPORT CALITATE PREȚ. PREȚUL ESTE FIXAT ȘI NU POATE FI MODIFICAT.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu