Achiziţionarea serviciilor de asistenţă şi de consultanţă informatică pentru întreţinerea zilnica a reţelei informatice, administrarea, mentenanţa si întreţinerea serverelor de reţea (Web, mail, file-server, server de aplicaţii), necesitatea administrării, si întreţinerii echipamentelor din reţeaua informatică (switch-uri, routere, firewall, sistem de securitate pentru Ministerul Culturii , pentru perioada 01.01.2020 - 31.1...
Achiziţionarea serviciilor de asistenţă şi de consultanţă informatică pentru întreţinerea zilnica a reţelei informatice, administrarea, mentenanţa si întreţinerea serverelor de reţea (Web, mail, file-server, server de aplicaţii), necesitatea administrării, si întreţinerii echipamentelor din reţeaua informatică (switch-uri, routere, firewall, sistem de securitate pentru Ministerul Culturii , pentru perioada 01.01.2020 - 31.12.2020. Printre activităţile specifice serviciilor de asistenţă şi de consultanţă informatică (administrare reţea informatică, mentenanţă şi întreţinere servere de reţea şi echipamente reţea), se numără: - consultanta si asistenta informatică; - administrare a reţelei informatice; - administrare, mentenanţa si întreţinere servere de reţea (Web, mail, file-server, server - de aplicaţii); - aministrare, mentenanţa şi întreţinere echipamente reţea informatica (switch-uri, - routere, firewall, sistem de securitate, etc.); - Suport tehnic 24H/24H prin remote/telefonic; - Suport tehnic sediul beneficiarului in maxim 2 ore de la solicitare, in intervalul 8:30- - 17:00 de luni pana vineri, pentru urgente, dupa caz; - Consultanţă lT; - Reprezentare pe baza de mandat în faţa instituţiilor/autoritaţilor, pe problematici specifice domeniului lT; - Asistenţa şi consultanţă de specialitate pentru angajaţii lVlinisterului Culturii, în vederea postarii pe site-ul instituţiei. În conformitate cu prevederile Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România, aprobate prin HG nr. 585/2002, în vederea înfiinţării componentei de securitate pentru tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor (CSTIC), prestatorul va trebui să posede certificat ORNISS şi va îndeplini şi următoarele sarcini: - asigură managementul configuraţiei; - utilizarea echipamentului în condiţii optime; - gestionarea şi repartiţia capacităţilor hardware şi a aplicaţiilor software; - întreţinerea şi repararea echipamentelor; - actualizarea evidenţelor privind funcţionarea staţiei de lucru; - implementează măsurile de securitate pentru echipamentele şi sistemele de operare utilizate; instalează, configurează şi actualizează sistemele de operare, produsele antivirus pe echipamentele din compunerea sistemului informatic; răspunde de iicenţierea şi mentenanţa sistemelor de operare utilizate; - configurează şi actualizează componenta BIOS; - coordonează activitatea de salvare, evaluare şi analiză a inregistrarilor de audit şi a jurnalelor produselor antivirus; - se asigură că a fost efectuat controlul antivirus al mediilor de stocare utilizate; - răspunde de procurarea, înserierea, evidenţa, distribuirea şi distrugerea mediilor de stocare; - inventariază periodic mediile de stocare utilizate; - răspunde de licenţierea şi mentenanţa aplicaţiei; - asigurã notificarea imediată a administratorului de securitate cu privire |a orice eveniment informatic sau incident de securitate survenit sau care este posibil a avea loc.