Feedback
I.D.: 68373811

Servicii de administrare, asistenţă şi suport pentru gestionarea documentelor

Data publicarii
18.04.22 Exista 255.225 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72600000-6 72512000-7
Pretul estimativ:
11.200,00 RON - 11.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
prestarea de servicii de gestiune documente folosind programul PIRS-ePREF pentru 45 utilizatori, în perioada convenită şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin contract. -Realizarea de Rapoarte/ Module Iesiri Documente Server Baze de Date, Asistentă şi suport tehnic Module software : - DocManager-Registratură - Petiţii - Acces Informaţii Publice - Hotărâri şi dispoziţii - Legalitate acte - Juridic – are ca scop ...
prestarea de servicii de gestiune documente folosind programul PIRS-ePREF pentru 45 utilizatori, în perioada convenită şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin contract. -Realizarea de Rapoarte/ Module Iesiri Documente Server Baze de Date, Asistentă şi suport tehnic Module software : - DocManager-Registratură - Petiţii - Acces Informaţii Publice - Hotărâri şi dispoziţii - Legalitate acte - Juridic – are ca scop asigurarea funcţionării sistemului; actualizarea la modificări legislative; Include: • raspuns la tichet-urile venite în zilele lucrătoare de luni până vineri în intervalul 9:00-16:00 pe adresa suport@sobis.ro în termen de 24 ore de la preluare şi rezolvare în termen de 48 de ore de la preluare în limita a 4 ticket-uri/lună • asistenţă la trecerea la an nou • actualizări ale programului aplicativ ca urmare a modificărilor legislative • actualizări ale programului aplicativ ca urmare a modificărilor de vresiune de browser • intervenţie remote 3/lună identificarea şi eliminarea erorilor de funcţionare • suport în actualizări de organigramă/persoane/drepturi/configuraţii în limita a 2 ore/lună • maximum 16 ore/lună de activitate de sup Achiziţionarea serviciului se va face în cadrul unui contract de serviciu. Contractul se va încheia pentru perioada 01.05.2022-31.12.2022, cu respectarea prevederilor legale in vigoare referitoare la achiziţiile publice. Contractul iniţial poate fi prelungit prin act adiţional cu maxim 4 luni conform prevederilor HG.395/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu