Serviciile de administrare şi mentenanţă a echipamentelor de comunicaţii şi securitate cibernetică trebuie să cuprindă cel puţin următoarele activităţi:
- Monitorizarea echipamentelor de comunicaţii şi securitate cibernetică;
- Remedierea eventualelor probleme constatate în funcţionarea echipamentelor de comunicaţii şi securitate cibernetică;
- Activităţi de configurare a echipamentelor de comunicaţii şi securitate ciberne...
Serviciile de administrare şi mentenanţă a echipamentelor de comunicaţii şi securitate cibernetică trebuie să cuprindă cel puţin următoarele activităţi:
- Monitorizarea echipamentelor de comunicaţii şi securitate cibernetică;
- Remedierea eventualelor probleme constatate în funcţionarea echipamentelor de comunicaţii şi securitate cibernetică;
- Activităţi de configurare a echipamentelor de comunicaţii şi securitate cibernetică;
- Activităţi de actualizare la zi a firmware-ului şi a licenţelor corespunzătoare echipamentelor;
- Operaţiuni de optimizare a echipamentelor pentru menţinerea funcţionalităţii reţelei în parametri normali;
- Activităţi de configurare a echipamentelor în vederea integrării sistemelor existente cu alte sisteme informatice;
- Alte activităţi de mentenanţă sau administrare, solicitate de Agenţie;
- Documentarea operaţiunilor în rapoarte de activitate şi/sau rapoarte de implementare;
- Administrarea şi configurarea serverului de email al Agenţiei – instalat pe platformă Linux.
Prestatorul de servicii suport de dezvoltare/programare trebuie să dispună de personal calificat care să cunoască foarte bine cel puţin următoarele tehnologii/echipamente:
- Administrarea echipamentelor şi tehnologiilor de tip Cisco (switching, routing, firewall, load balancer, etc);
- Administrarea echipamentelor şi tehnologiilor de tip FortiGate, FortiWeb, WAF;
- Administrarea echipamentelor şi tehnologiilor de tip FireEYE;
- Administrarea echipamentelor şi tehnologiilor de tip SIEM;
- Administrarea echipamentelor şi tehnologiilor de tip VPN;
- Administrarea echipamentelor şi tehnologiilor de tip DLP;
- Administrarea şi configurarea sistemelor de tip Linux, inclusiv a serviciilor de email (POP3, IMAP, etc);
- Cunoştinţe solide privind topologiile şi tehnologiile specifice reţelelor de comunicaţii.
La prestarea serviciilor, Prestatorul va utiliza, în funcţie de necesitate, atât baza materială proprie, cât şi echipamentele şi programele software puse la dispoziţie de către Agenţie.
Prestatorul va transfera Agenţiei în mod exclusiv, irevocabil, perpetuu toate drepturile de autor şi drepturile conexe asupra tuturor livrabilelor, documentelor dezvoltate şi a tuturor serviciilor, configurărilor realizate, inclusiv asupra documentaţiei, elementelor de design şi funcţionalitate detaliate în materialele pregătitoare, a documentaţiilor şi instrucţiunilor de utilizare aferente, realizate în cadrul activităţilor desfăşurate conform şi în scopul stabilit.
Costurile estimative lunare pentru serviciile de administrare şi mentenanţă a echipamentelor de comunicaţii şi securitate cibernetică sunt raportate la o activitate de 20 ore pe lună. Termenul de execuţie a contractului este de 3 luni, de la data intrării in vigoare.