Obiectul contractului de servicii îl reprezintă actualizarea documentaţiei tehnico-economice, faza Studiu de fezabilitate, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii, cu mod...
Obiectul contractului de servicii îl reprezintă actualizarea documentaţiei tehnico-economice, faza Studiu de fezabilitate, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii, cu modificările şi completările ulterioare şi a altor studii după caz, precum şi a Analizei cost-beneficiu.
Conform legislaţiei actuale privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, respectiv art. 15, lit. c) şi d) al Hotărârii Guvernului nr. 907/2016, această hotărâre nu se aplică obiectivelor/ proiectelor de investiţii pentru care a fost aprobată finanţarea şi/ sau ale căror proiecte tehnice/studii de fezabilitate/ documentaţii de avizare a lucrărilor de intervenţii necesită actualizare, în conformitate cu actele normative în vigoare, dacă au fost elaborate şi recepţionate de investitor/ beneficiar până la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, ori sunt depuse spre reaprobare/reavizare.
Ca urmare, proiectantul va actualiza documentaţia tehnico-economică, faza SF, pentru obiectivul de investiţii “Fazarea proiectului Sistem de management integrat al deşeurilor solide în judeţul Vâlcea”, prin aplicarea legislaţiei, în vigoare la data la care documentaţiile au fost elaborate iniţial, respectiv prin aplicarea H.G. 28/ 2008.
Plata serviciilor de elaborare a documentaţiilor tehnico - economice se va efectua după cum urmează:
a) 30 % - după recepţia Studiilor de teren;
b) 30% - după recepţia Studiului de fezabilitate şi a Analizei cost-beneficiu;
c) 10% - după obţinerea certificatului de urbanism şi a avizelor/acordurilor în baza documentaţiilor elaborate pentru obţinerea certificatului de urbanism şi pentru obţinerea/reconfirmarea avizelor şi acordurilor (inclusiv preluarea în documentaţii a condiţiilor din avize şi acorduri);
d) 20% - după recepţia Caietului de sarcini pentru proiectarea şi execuţia CMID Roeşti;
e) 10% - după finalizarea procedurii de achiziţie publică pentru atribuirea contractului de proiectare şi execuţie a CMID Roeşti.
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevazut la punctul I.1), respectiv 17 zile.