Feedback
I.D.: 44143887

Servicii de acordare credit linie de finantare in valoare de 2.500.000 lei in vederea finantarii unor obiective de investitii de interes public ale comunei Lunca Ilvei

Data publicarii
16.03.20 Exista 59.660 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
66113000-5
Locul realizarii:
Bistriţa-Năsăud
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Valoarea estimată a contractului a fost stabilită in urma unui studiu de piata şi ţinând cont de eventualele modificări care pot să apară la dobânda de referinţă interbancară s-a stabilit valoarea estimata a contractului de achizitie publica avand ca obiect Servicii de acordare credit linie de finantare in valoare de 2.500.000 lei in vederea finantarii unor obiective de investitii de interes public, la 680.110,40 lei. La s...
Valoarea estimată a contractului a fost stabilită in urma unui studiu de piata şi ţinând cont de eventualele modificări care pot să apară la dobânda de referinţă interbancară s-a stabilit valoarea estimata a contractului de achizitie publica avand ca obiect Servicii de acordare credit linie de finantare in valoare de 2.500.000 lei in vederea finantarii unor obiective de investitii de interes public, la 680.110,40 lei. La stabilirea valorii estimate au fost incluse taxele pentru acordarea împrumutului, costul total al creditului (comisioane + dobânzi) şi alte cheltuieli aferente dupa cum urmeaza: - dobândă 6,62 % aplicată la soldul rămas - 595.110,40 lei - comision de administrare (gestiune) 0,08%/luna aplicat la soldul rămas – 85.000 lei - comision analiză (0.5%) – 12.500 lei Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel : - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 8 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 4 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu