Feedback
I.D.: 81153190

Servicii de acces la platforma informatica, inclusiv a echipamentelor de calcul pentru proiectul "Administraţie publică digitalizată şi eficientă pentru cetăţenii sectorului 2", cod SIPOCA 1267/MySMIS2014+ 155749

Data publicarii
22.04.23 Exista 754.266 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72500000-0 30213300-8 48218000-9 48822000-6 48900000-7 72212218-0 72212517-6 72260000-5 79632000-3
Termenul limita pentru depunere:
22.05.23
Pretul estimativ:
2.294.900,00 RON - 2.294.900,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 22.04.23 Publicat la 13.05.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul Contractului îl reprezintă achiziţia unui sistem informatic integrat, cu componente/module front-office şi back-office, în vederea simplificării procedurilor administrative vizând relaţia cu Asociaţiile de proprietari şi chiriaşi din sectorul 2 al Municipiului Bucureşti, care vor viza atât zona front-office, cât şi zona back-office şi vor asigura interoperabilitatea şi integrarea cu celelalte sisteme informatice al...
Obiectul Contractului îl reprezintă achiziţia unui sistem informatic integrat, cu componente/module front-office şi back-office, în vederea simplificării procedurilor administrative vizând relaţia cu Asociaţiile de proprietari şi chiriaşi din sectorul 2 al Municipiului Bucureşti, care vor viza atât zona front-office, cât şi zona back-office şi vor asigura interoperabilitatea şi integrarea cu celelalte sisteme informatice ale Primăriei Sectorului 2 al Municipiului Bucureşti şi include achiziţia tuturor licenţelor pentru software de sistem şi de aplicaţie (licenţe operare, securitate, antivirus, aplicaţii specializate front-office şi back-office), a serviciilor de acces la platforma electronică şi de implementare a funcţionalităţilor specifice platformei integrate (servicii cloud/cloud privat/închiriere echipamente, servicii de instalare, configurare funcţionalităţi specifice, punere în funcţiune, testare, lansare în producţie), achiziţia de echipamente şi periferice de calcul (laptopuri), servicii de instruire a utilizatorilor şi administratorilor soluţiei informatice implementate şi servicii de organizare de ateliere de lucru în cadrul cărora reprezentanţii asociaţiilor de proprietari vor beneficia de demonstraţii de utilizare a platformei informatice, necesare pentru operaţionalizarea unui sistem integrat, care să respecte totalitatea cerinţelor funcţionale şi tehnice solicitate în Caietul de sarcini, în cadrul proiectului “Administraţie publică digitalizată şi eficientă pentru cetăţenii sectorului 2" cod MySMIS2014+ 155749 În conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 16 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă stabileşte că termenul limită în care va raspunde tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare, este în a 11 a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de acces la platforma informatica, inclusiv a echipamentelor de calcul pentru proiectul "Administraţie publică digitalizată şi eficientă pentru cetăţenii sectorului 2", cod SIPOCA 1267/MySMIS2014+ 155749  
Servicii de consultanţă în vederea elaborării strategiei de transformare digitala pentru proiectul "Administraţie publică digitalizată şi eficientă pentru cetăţenii sectorului 2", cod SIPOCA 1267/MySMIS2014+ 155749 12.12.22
Servicii de consultanţă în vederea elaborării strategiei de transformare digitala pentru proiectul "Administraţie publică digitalizată şi eficientă pentru cetăţenii sectorului 2", cod SIPOCA 1267/MySMIS2014+ 155749  
Migrare aplicaţii găzduite în “cloud” pe serverele proprii PS 2 (on-prem)  
Implementarea unei platforme informatice cu componente back-office si front-office si servicii de retrodigitalizare a arhivei, pentru proiectul "Servicii electronice eficiente şi simplificare administrativă prin platforme informatice inovative". 22.02.21
Servicii de acces la platforma informatica, inclusiv a echipamentelor de calcul pentru proiectul ”administrație publică digitalizată și eficientă pentru cetățenii sectorului 2”, cod sipoca 1267/mysmis2014+ 155749 22.05.23
Servicii de acces la platforma informatica, inclusiv a echipamentelor de calcul pentru proiectul ”administrație publică digitalizată și eficientă pentru cetățenii sectorului 2”, cod sipoca 1267/mysmis2014+ 155749  
Achiziţionarea de indicatoare rutiere cu specificaţia -PRIMĂRIA SECTORULUI 3-PARCARE DE REŞEDINŢĂ 15.11.21
Furnizare echipamente de avertizare-alarmare publică și de servicii pentru dezvoltarea şi modernizarea sistemului de înștiințare-alarmare publică la nivelul Sectorului 6 al Municipiului București. 15.01.25
Furnizare echipamente de avertizare-alarmare publică şi de servicii pentru dezvoltarea şi modernizarea sistemului de înştiinţare-alarmare publică la nivelul Sectorului 6 al Municipiului Bucureşti. 15.01.25