Feedback
I.D.: 27536225

Servicii de acceptare a platilor cu cardul bancar a taxelor si impozitelor prin platforma "ghiseul.ro"

Data publicarii
19.04.18 Exista 83.468 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
66110000-4
Termenul limita pentru depunere:
23.04.18
Pretul estimativ:
8.000,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1004159.zip
Locul realizarii:
Teleorman
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul propunerii financiare se vor include toate costurile legate de indeplinirea in conditii corespunzatoare a contractului de achizitie publica. Comisionul aferent platii electronice cu cardul, va fi suportat, conform H.G. nr.1235/2010 cu modificările şi completările ulterioare, de catre: a)Platitor, pentru comisioanele aferente serviciilor de plata percepute de catre furnizorul sau de servicii de plata; b)Beneficiaru...
In cadrul propunerii financiare se vor include toate costurile legate de indeplinirea in conditii corespunzatoare a contractului de achizitie publica. Comisionul aferent platii electronice cu cardul, va fi suportat, conform H.G. nr.1235/2010 cu modificările şi completările ulterioare, de catre: a)Platitor, pentru comisioanele aferente serviciilor de plata percepute de catre furnizorul sau de servicii de plata; b)Beneficiarul platii, pentru comisioanele aferente serviciilor de plata percepute de catre furnizorul sau de servicii selectat conform art. 8 alin. (2). Propunerea financiară are caracter ferm şi obligatoriu din punctul de vedere al conţinutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei/durata contractului.Pretul ofertat va fi ferm pe toata perioada contractului. In elaborarea ofertei va rugam sa aveti in vedere urmatoarele cerinte: b) comisionul plătibil instituţiei de credit acceptatoare de plăţi electronice pentru verificarea conformităţii transferului de date cu specificaţiile standard ale SNEP se va percepe o singură dată, la înregistrarea instituţiei publice în SNEP, şi nu va depăşi echivalentul în lei a 300 euro, calculat la cursul de schimb comunicat de Banca Naţională a României, valabil în ziua plăţii; c) singurul alt tip de comision ofertat şi acceptat va fi, în afara celor specificate la lit. a) şi b), cel aferent transferurilor efectuate de instituţiile de credit acceptatoare de plăţi electronice, iar nivelul acestuia nu va depăşi nivelul comisionului standard practicat de instituţiile de credit pentru decontarea ordinelor de plată de mică şi mare valoare în relaţia cu alte instituţii de credit; d) instituţia de credit acceptatoare de plăţi electronice selectată efectuează tranzacţiile din SNEP utilizând standardul de securitate 3D-SECURE; e) plata comisioanelor suportate de instituţia publică beneficiară se va efectua lunar, în baza documentelor justificative emise de instituţia de credit acceptatoare de plăţi electronice; f) la stabilirea termenelor de plată se vor avea în vedere prevederile art. 36 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, aprobată prin Legea nr. 227/2009, cu modificările şi completările ulterioare; g)instituţiile de credit selectate în urma achiziţiei au obligaţia de a fi înregistrate în SNEP la momentul depunerii ofertei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Asigurare - platforma de servicii publice digitale respectiv - aplicatii pentru facilitarea interactiunii cetatenilor cu institutia publică si servicii asociate-pentru proiectul-“Asigurarea de sisteme TIC şi echipamente smart în Oraşul Zimnicea, judeţ Teleorman"-componenta 1-Alte infrastructuri TIC, Finantare-Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 10 – Fondul Local  
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte funciară 12.08.24
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte funciară 12.08.24
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte funciară  
Servicii de pază, protectie si controlul accesului pe poartă 22.12.23
APLICATIE INTERSNEP  
Servicii de proiectare pentru elaborarea Proiectului tehnic şi Detalii de execuţie, asistenţă tehnică de specialitate din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru “CREŞTEREA EFICIENTEI ENERGETICE-SCOALA GIMNAZIALA, COMUNA NANOV, JUDEŢUL TELEORMAN" 13.10.23
Servicii de proiectare pentru elaborarea Proiectului tehnic şi Detalii de execuţie, asistenţă tehnică de specialitate din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru “CREŞTEREA EFICIENTEI ENERGETICE-SCOALA GIMNAZIALA, COMUNA NANOV, JUDEŢUL TELEORMAN" 13.10.23
SERVICII DE EVALUARE PATRIMONIU  
Achizitie program registratura electronica,plati online, program guvernare