Având în vedere prevederile H.G 1235/2010 potrivit cărora instituțiile publice care desfășoară activități de încasare a taxelor
și impozitelor au obligația de a se înregistra în SNEP, precum și prevederile Legii nr. 209/2016 pentru modificarerea și
completarea O.U.G 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată care prevede la art. 1 (1) ”Operatorii economici
furnizori de servicii de utilitat...
Având în vedere prevederile H.G 1235/2010 potrivit cărora instituțiile publice care desfășoară activități de încasare a taxelor
și impozitelor au obligația de a se înregistra în SNEP, precum și prevederile Legii nr. 209/2016 pentru modificarerea și
completarea O.U.G 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată care prevede la art. 1 (1) ”Operatorii economici
furnizori de servicii de utilitate publică, precum și instituțiile publice care încasează impozite, taxe, amenzi, dobânzi,penalități
de întârziere, penalități și alte obligații de plată au obligația să accepte încasări și prin intermediul cardurilor de credit”,
autoritatea intenționează să încheie un acord cadru pentru achizitia de „Servicii de acceptare a plăților de impozite, taxe
și a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghișeele de plată
și servicii de acceptare de plăți electronice prin intermediul Sistemului Național Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP)”:
Lot I – Servicii de acceptare de plăți electronice prin intermediul Sistemului Național Electronic de plată online cu cardul
bancar(SNEP), Lot II – Servicii de acceptare a plăților de impozite, taxe și a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate
cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghișeele de plată, conform cerințelor caietului de sarcini nr. 294247/Rev
1/05.09.2024 Cantităţile minime şi maxime estimate pe durata acordului-cadru, pe fiecare lot în parte, precum şi pentru fiecare
contract subsecvent, sunt conform cerintelor caietului de sarcini nr.294247/Rev 1/05.09.2024. Aceste cantități reprezintă
estimări ale cantităților care ar putea fi solicitate pe durata acordului-cadru, acestea putând fi mai mari, egale sau mai
mici, funcție de necesitățile autorității contractante.Modificarea Acordului-cadru/Contractului de achiziţie publică, in cursul
perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările
ulterioare.Modificarea Acordului-cadru/Contractului de achiziţie publică în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel
decat în cazurile și condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, se
realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.Termene pentru depunerea/raspunsul
la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:A. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016
cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de
a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 18 zile înainte de data
limita de depunere a ofertelor.B. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi
completările , ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor
suplimentare în a 11-a zi înainte de data limită a ofertelor printr-un răspuns consolidat , în măsura în care sunt adresate
în termenul limită stabilit în anunţul de participare.