Feedback
I.D.: 102615357

Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată şi servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP)

Data publicarii
12.09.24
Coduri CPV
66110000-4
Termenul limita pentru depunere:
17.10.24
Pretul estimativ:
2.018.764,29 RON - 2.294.598,49 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 12.09.24 Publicat la 10.10.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Având în vedere prevederile H.G 1235/2010 potrivit cărora instituţiile publice care desfăşoară activităţi de încasare a taxelor şi impozitelor au obligaţia de a se înregistra în SNEP, precum şi prevederile Legii nr. 209/2016 pentru modificarerea şi completarea O.U.G 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată care prevede la art. 1 (1) "Operatorii economici furnizori de servicii de utilitate publică, precum ...
Având în vedere prevederile H.G 1235/2010 potrivit cărora instituţiile publice care desfăşoară activităţi de încasare a taxelor şi impozitelor au obligaţia de a se înregistra în SNEP, precum şi prevederile Legii nr. 209/2016 pentru modificarerea şi completarea O.U.G 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată care prevede la art. 1 (1) "Operatorii economici furnizori de servicii de utilitate publică, precum şi instituţiile publice care încasează impozite, taxe, amenzi, dobânzi,penalităţi de întârziere, penalităţi şi alte obligaţii de plată au obligaţia să accepte încasări şi prin intermediul cardurilor de credit", autoritatea intenţionează să încheie un acord cadru pentru achizitia de "Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată şi servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP)": Lot I – Servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP), Lot II – Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 294247/Rev 1/05.09.2024 Cantităţile minime şi maxime estimate pe durata acordului-cadru, pe fiecare lot în parte, precum şi pentru fiecare contract subsecvent, sunt conform cerintelor caietului de sarcini nr.294247/Rev 1/05.09.2024. Aceste cantităţi reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe durata acordului-cadru, acestea putând fi mai mari, egale sau mai mici, funcţie de necesităţile autorităţii contractante. Modificarea Acordului-cadru/Contractului de achiziţie publică, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea Acordului-cadru/Contractului de achiziţie publică în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii. Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările , ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de data limită a ofertelor printr-un răspuns consolidat , în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de acceptare a plăților de impozite, taxe și a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghișeele de plată și servicii de acceptare de plăți electronice prin intermediul Sistemului Național Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP) 17.10.24
"Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre şi servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP)": Lot I – Servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP), Lot II – Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre 19.07.21
"Servicii de evaluare/reevaluare bunuri sechestrate" 08.01.20
„Achiziţie tonere, cartuşe cerneală şi laser” 31.07.19
Servicii de evaluare bunuri mobile şi imobile aparţinând domeniului public/privat al municipiului Craiova 11.04.22
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter": Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Lot 2: Role hârtie plotter 08.12.21
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter": Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Lot 2: Role hârtie plotter 08.12.21
"Achiziţie hârtie A4 şi A3 pentru imprimante, copiatoare şi role hârtie plotter" 14.10.24
"Achiziţie hârtie xerox A4 şi A3 pentru imprimante, copiatoare şi role hârtie plotter" 07.02.22
Achizitie "Dezinfectanti": Lot I – Dezinfectant mâini 0,5l, Lot II – Dezinfectant suprafeţe 5l, Lot III – Tablete cloringene (1 kg), Lot IV – Dezinfectant suprafeţe 1l cu pulverizator 14.10.20