Având în vedere prevederile H.G 1235/2010 potrivit cărora instituţiile publice care desfăşoară activităţi de încasare a taxelor şi impozitelor au obligaţia de a se înregistra în SNEP, precum şi prevederile Legii nr. 209/2016 pentru modificarerea şi completarea O.U.G 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată care prevede la art. 1 (1) "Operatorii economici furnizori de servicii de utilitate publică, precum ...
Având în vedere prevederile H.G 1235/2010 potrivit cărora instituţiile publice care desfăşoară activităţi de încasare a taxelor şi impozitelor au obligaţia de a se înregistra în SNEP, precum şi prevederile Legii nr. 209/2016 pentru modificarerea şi completarea O.U.G 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată care prevede la art. 1 (1) "Operatorii economici furnizori de servicii de utilitate publică, precum şi instituţiile publice care încasează impozite, taxe, amenzi, dobânzi,penalităţi de întârziere, penalităţi şi alte obligaţii de plată au obligaţia să accepte încasări şi prin intermediul cardurilor de credit", autoritatea intenţionează să încheie un acord cadru pentru achizitia de "Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată şi servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP)": Lot I – Servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP), Lot II – Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 294247/Rev 1/05.09.2024
Cantităţile minime şi maxime estimate pe durata acordului-cadru, pe fiecare lot în parte, precum şi pentru fiecare contract subsecvent, sunt conform cerintelor caietului de sarcini nr.294247/Rev 1/05.09.2024. Aceste cantităţi reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe durata acordului-cadru, acestea putând fi mai mari, egale sau mai mici, funcţie de necesităţile autorităţii contractante.
Modificarea Acordului-cadru/Contractului de achiziţie publică, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea Acordului-cadru/Contractului de achiziţie publică în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările , ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de data limită a ofertelor printr-un răspuns consolidat , în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare.