Servicii de întreţinere sistem universal de măsurat lungimi, inclusiv Certificat de etalonare emis de INM, conform oferta 13461 din 30.08.2021, si cerinte CS-DMC-44/25.06.2021, Ed. 1.Doc. prezentate la finalizarea serviciului: Factura, Certif de garantie serviciu (12 luni de la receptie ) , Raport de service , Certif. de etalonare. Doc. pusa la dispozitie de FCN Pitesti pentru realizarea contractului: Convenţia SSMSU. Recep...
Servicii de întreţinere sistem universal de măsurat lungimi, inclusiv Certificat de etalonare emis de INM, conform oferta 13461 din 30.08.2021, si cerinte CS-DMC-44/25.06.2021, Ed. 1.Doc. prezentate la finalizarea serviciului: Factura, Certif de garantie serviciu (12 luni de la receptie ) , Raport de service , Certif. de etalonare. Doc. pusa la dispozitie de FCN Pitesti pentru realizarea contractului: Convenţia SSMSU. Receptia se efectueaza la sediul FCN Pitesti in baza doc. insotitoare si se finalizeaza prin incheierea unui PVRS in conf. procedura de receptie a FCN Pitesti. În cazul în care, din vina sa exclusiva, prestatorul nu reuseste sa-si îndeplineasca obligatiile asumate, atunci achizitorul are dreptul de a deduce din pretul comenzii, ca penalitati, o suma echivalenta de 0,2 % pe zi calculata din valoarea neexecutata a comenzii, pana la indeplinirea efectiva a obligatiilor. În cazul în care achizitorul nu îsi onoreaza obligatiile în termenul convenit, prestatorul, are dreptul sa solicite achizitorului plata unor penalitati intr-o cota procentuala de 0,2 % din valoarea sumei datorate, calculata pentru fiecare zi de întârziere pana la îndeplinire. In cal. de op. de date cu car. pers. SNN SA – FCN isi asuma prel.datelor cu car. pers. in conf. cu prev. Reg.(UE) 2016/679 priv. prot. pers. fiz. in ceea ce priv. prel. datelor cu caract. pers. Inf. compl. si perm. act. priv. prel. datelor pers. le puteti gasi pe site-ul nostru, la adresa http ://www.nuclearelectrica.ro/gdpr/