Servicii de întreţinere şi reparare Detector scurgeri de heliu (SMARTTEST, PHEONIX XL300, ASM340) ( 3 bucati conform oferta nr. 5582 din 07.06.2019 si cerinte CS-DMC-11/07.05.2019, ed.3.
1.Documentatia pusa la dispozitie de prestator la finalizarea serviciului: Factura;Certificat de calitate; Certificat de garantie serviciu (6 luni de la receptia serviciului) , 2. Documentatia pusa la dispozitie de FCN Pitesti pentru realiz...
Servicii de întreţinere şi reparare Detector scurgeri de heliu (SMARTTEST, PHEONIX XL300, ASM340) ( 3 bucati conform oferta nr. 5582 din 07.06.2019 si cerinte CS-DMC-11/07.05.2019, ed.3.
1.Documentatia pusa la dispozitie de prestator la finalizarea serviciului: Factura;Certificat de calitate; Certificat de garantie serviciu (6 luni de la receptia serviciului) , 2. Documentatia pusa la dispozitie de FCN Pitesti pentru realizarea contractului: Convenţia de securitate si sănătate in munca, protecţia mediului si situaţii de urgenta.
Receptia se efectueaza la sediul FCN Pitesti in baza documentelor insotitoare si se finalizeaza prin incheierea unui Proces verbal de receptie a serviciului in conformitate cu procedura de receptie a FCN Pitesti.
În cazul în care, din vina sa exclusiva, prestatorul nu reuseste sa-si îndeplineasca obligatiile asumate, atunci achizitorul are dreptul de a deduce din pretul comenzii, ca penalitati, o suma echivalenta de 0,05 % pe zi calculata din valoarea neexecutata a comenzii, pana la indeplinirea efectiva a obligatiilor.
- În cazul în care achizitorul nu îsi onoreaza obligatiile în termenul convenit, prestatorul, are dreptul sa solicite achizitorului plata unor penalitati intr-o cota procentuala de 0,05 % din valoarea sumei datorate, calculata pentru fiecare zi de întârziere pana la îndeplinirea efectiva a obligatiei de plata