Feedback
I.D.: 45990100

Servicii de întreţinere şi reparare centrale telefonice Alcatel / Avaya

Data publicarii
28.04.20 Exista 729.862 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50334130-5
Pretul estimativ:
9.840,00 RON - 9.840,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Centrală telefonică Alcatel OmniPCX Office ce deserveşte reţeaua de telefonie analogică din sediul ANPM: - nr nelimitat de intervenţii într-un timp prestabilit, în cazul existenţei unor prob reale; - asistenţă tehnică în cazul instalării altor echipam, ale altor comp de telecom, echipam care au legătură fizică cu centrala telefonică (ex. faxuri, modemuri, premicell-uri, centrală telefonică digitală); - revizie tehnică trime...
Centrală telefonică Alcatel OmniPCX Office ce deserveşte reţeaua de telefonie analogică din sediul ANPM: - nr nelimitat de intervenţii într-un timp prestabilit, în cazul existenţei unor prob reale; - asistenţă tehnică în cazul instalării altor echipam, ale altor comp de telecom, echipam care au legătură fizică cu centrala telefonică (ex. faxuri, modemuri, premicell-uri, centrală telefonică digitală); - revizie tehnică trimestrială; - consultanţă în timpul programului de lucru; - intervenţie locală şi/sau de la distanţă la nivelul centralei pentru intervenţii urgente (2-3 ore); - rulare de programe de mentenanţă software pentru prevenirea defecţiunilor şi alarmarea în cazul defectiunilor grave sau de monitorizare a convorbirilor; - remediere conexiuni şi prize defecte; nu va intra în preţul serv costul subansamblelor sau pieselor înlocuite. Centrală digitală Avaya G450 ce deserveşte reţeaua digitală natională de telefonie: suport pentru remedierea defecţiunilor sistemului Avaya de telefonie IP; - administrarea şi verificarea configuraţiilor pe centrala digitală; - informare lunară a statusului acesteia, inclusiv configuraţia acesteia; - suport în elaborarea procedurilor de mentenanţă ale centralei Avaya; - analiza posibilităţii conectării centralei digitale pe reţeaua externă; - analiza gradului de utilizare a centralei Avaya la niv naţ şi măsuri pentru optimizarea utilizării acesteia; - analiza interioarelor active în ceea ce priveşte conectarea lor în reţeaua de telefonie
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu