Feedback
I.D.: 82432544

Servicii de întreţinere şi reparare a echipamentelor de reprografie, inclusiv asigurarea consumabilelor, pentru un număr de 75 de echipamente marca Xerox, conform specificatiilor tehnice mentionate in documentul atasat

Data publicarii
23.05.23 Exista 728.810 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50313000-2
Termenul limita pentru depunere:
31.05.23
 
 
Documente participare:
  1. Specificatii si Anexe.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Consultarea de piata se initiaza in vederea pregatirii achizitiei avand ca obiect Servicii de întreţinere şi reparare a echipamentelor de reprografie, inclusiv asigurarea consumabilelor, ca parte a etapei de planificare/pregătire din cadrul unui proces de achizitie, dorind să se asigure că, atât modalitatea de atribuire, cât şi modalitatea de derulare a contractării, descrierea cheltuielilor precum şi alte aspecte obţinut...
Consultarea de piata se initiaza in vederea pregatirii achizitiei avand ca obiect Servicii de întreţinere şi reparare a echipamentelor de reprografie, inclusiv asigurarea consumabilelor, ca parte a etapei de planificare/pregătire din cadrul unui proces de achizitie, dorind să se asigure că, atât modalitatea de atribuire, cât şi modalitatea de derulare a contractării, descrierea cheltuielilor precum şi alte aspecte obţinute în urma consultării pieţei vor asigura potenţialele soluţii tehnice, financiare şi contractuale pentru satisfacerea nevoii autorităţii contractante. Consultarea se organizeaza pentru obtinerea unor informatii cat mai relevante si actuale, in vederea intocmirii documentelor necesare demararii achizitiei si are drept scop obţinerea de informaţii de la operatorii economici specializati in domeniu, prin raportare la obiectul contractului de achiziţie publică. Pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţilor de tip office la nivel naţional, activităţi ce presupun printarea/scanarea şi/sau transmiterea documentelor, asigurarea asistenţei şi intervenţiilor tehnice permanente, menţinerea siguranţei în exploatare a echipamentelor de repografie, funcţionarea la parametrii nominali a echipamentelor în vederea creşterii duratei de viaţă a acestora şi scăderea probabilităţii de defectare, garantarea unei intervenţii prompte în cazul unui deranjament la un echipament, cât şi asigurarea unei monitorizări optime a performanţelor sistemelor, inclusiv asigurarea consumabilelor, în baza unui contract centralizat de servicii de tip FSMA (Full Service Maintenance Agrement), se doreşte asigurarea unui service total astfel: • furnizarea tuturor consumabilelor şi pieselor (de la toner până la cea mai complexă piesă); • întreţinerea periodică a echipamentelor şi intervenţii ori de cate ori este nevoie la oricare din sediile achizitorului; • înlocuirea echipamentelor care nu pot fi reparate în termenul garantat cu echipamente de back-up cu caracteristici similare. Operatorii economici vor asigura cu operativitate, eficienţă, în mod sustenabil şi cu respectarea tuturor standardelor şi normativelor în vigoare în materie, pe toată perioada contractuală, astfel cum sunt acestea detaliate în caietul de sarcini Ofertantul trebuie să prezinte obligatoriu experienţă similiară, va întocmi o listă privind personalul specializat, cu menţionarea acestuia, ultimul nivel de calificare conform domeniului specific obiectului contractului şi vechimea în calificarea respectivă. Pentru a face dovada personalului specializat şi nominalizat în listă, ofertantul va depune în acest sens, diplome / atestate / certificări emise de autoritaţi publice competente cu recunoaştere generală sau de către un organism de drept public sau privat, care respectă standarde naţionale / europene / internaţionale de certificare şi care atestă pregătirea / gradul de specializare / calificarea personalului. Toate intervenţiile tehnice asupra echipamentelor se vor efectua la sediul Companiei Naţionale Loteria Română SA (locaţia în care se află echipamentul asupra căruia se intervine), imediat după înlocuirea consumabilelor sau a pieselor de schimb, indiferent de natura şi cantitatea lor, se va face proba funcţionării echipamentului asupra caruia s-a intervenit deşeurile rezultate în urma schimbării consumabilelor sau a pieselor de schimb, inclusiv ambalajele, urmând a fi preluate de catre ofertant, predarea acestora centrelor specializate de reciclare căzând în sarcina acestuia. Preţurile unitare şi preţurile totale vor fi completate cu maxim 2 zecimale şi nu vor conţine TVA în formularul de ofertă. În preţurile ofertate vor fi incluse toate şi orice costuri implicate în îndeplinirea contractului (taxe, impozite, transport), inclusiv orice discount ori avantaj financiar oferit. Perioada de valabilitate a ofertei va fi de minim 60 de zile de la data completării şi transmiterii. Termenul de plată va fi de maxim 30 de zile de la data primirii facturii la registratura generală Companiei Naţionale Loteria Română SA, însoţită obligatoriu de procesele verbale de citire a contorilor şi de raportul centralizator al proceselor verbale întocmite la nivel naţional, semnate de ambele părţi. Menţionăm că achiziţia se va efectua prin Sistemul Electronic de Achiziţii Publice şi se va finaliza prin încheierea unui contract cu valabilitate de 12 luni.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu