1. SERVICII ÎNTREŢINERE ŞI REPARAŢII ECHIPAMENTE TIPOGRAFICE, CU PIESE INCLUSE, PENTRU TIPOGRAFIA ASE,
Prestarea serviciilor de intretinere si reparatii solicitate, prin incheierea unui Acord cadru cu un operator economic, pentru o perioada de 24 luni.Cantitatile de servicii de reparatii solicitate si de piese de schimb pentru: ghilotine de taiat hârtie, maşini de ascuţit, de împăturit, de cusut, de broşat, ap...
1. SERVICII ÎNTREŢINERE ŞI REPARAŢII ECHIPAMENTE TIPOGRAFICE, CU PIESE INCLUSE, PENTRU TIPOGRAFIA ASE,
Prestarea serviciilor de intretinere si reparatii solicitate, prin incheierea unui Acord cadru cu un operator economic, pentru o perioada de 24 luni.Cantitatile de servicii de reparatii solicitate si de piese de schimb pentru: ghilotine de taiat hârtie, maşini de ascuţit, de împăturit, de cusut, de broşat, aparat de plastifiat, care fac obiectul Lotului 1, precum si specificatiile tehnice si conditiile de prestare sunt descrise in caietul de sarcini.Valoarea minima estimata a acordului-cadru = 42.016,68 lei fără TVA.Valoare maxima estimata a acordului-cadru = 50.420,00 lei fără TVA.Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent ce se intenţionează a fi atribuit = 21.008,34 lei fără TVA.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se intenţionează a fi atribuit = 25.210,00 lei fără TVA.
2. SERVICII ÎNTREŢINERE ŞI REPARAŢII COPIATOARE ALB-NEGRU ŞI COLOR, CU PIESE INCLUSE, PENTRU TIPOGRAFIA ASE,
Prestarea serviciilor de intretinere si reparatii solicitate, prin incheierea unui Acord cadru cu un operator economic, pentru o perioada de 24 luni.Cantitatile de servicii de reparatii solicitate si de piese de schimb pentru copiatoarele care fac obiectul Lotului 2, precum si specificatiile tehnice si conditiile de prestare sunt descrise in caietul de sarcini. Valoarea minima estimata a acordului-cadru = 56.476,20 lei fără TVA.Valoare maxima estimata a acordului-cadru = 117.647,00 lei fără TVA.Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent ce se intenţionează a fi atribuit = 8.238,10 lei fără TVA.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se intenţionează a fi atribuit = 58.823,50 lei fără TVA.
3. SERVICII ÎNTREŢINERE ŞI REPARAŢII ECHIPAMENTE IT-COPIATOARE, IMPRIMANTE, CU PIESE INCLUSE, PENTRU DIRECŢIA TI&C,
Prestarea serviciilor de intretinere si reparatii solicitate, prin incheierea unui Acord cadru cu un operator economic, pentru o perioada de 48 luni.Cantitatile de servicii de reparatii solicitate si de piese de schimb pentru: imprimante, multifuncţionale, copiatoare, scanere, care fac obiectul Lotului 3, precum si specificatiile tehnice si conditiile de prestare sunt descrise in caietul de sarcini.Valoarea minima estimata a acordului-cadru = 125.264,16 lei fără TVA.Valoare maxima estimata a acordului-cadru = 611.971,78 lei fără TVA.Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent ce se intenţionează a fi atribuit = 125.264,16 lei fără TVA.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se intenţionează a fi atribuit = 289.612,68 lei fără TVA.