Feedback
I.D.: 38807428

Servicii de întreţinere şi asistenţă tehnică hardware şi software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle şi Quest Software instalat

Data publicarii
02.10.19 Exista 1.060.599 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312000-5
Termenul limita pentru depunere:
31.10.19
Pretul estimativ:
70.786.457,72 RON - 70.786.457,72 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1015579.zip
  2. Formular_4_4A_PF-semnat.xlsx
  3. FisaDate_DF1064232
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
LOTUL I – Întreţinere hardware şi software platforme IBM: - Servicii de repararea şi întreţinerea hardware şi software a Echipamentelor informatice, de tip reactiv (servicii reactive de întreţinere curentă hardware şi software de sistem pentru menţinerea în funcţiune a tuturor serverelor care sunt sau urmează a intra în perioada de postgaranţie); - Servicii de asistenţă tehnică (informatică) hardware şi software, de tip ...
LOTUL I – Întreţinere hardware şi software platforme IBM: - Servicii de repararea şi întreţinerea hardware şi software a Echipamentelor informatice, de tip reactiv (servicii reactive de întreţinere curentă hardware şi software de sistem pentru menţinerea în funcţiune a tuturor serverelor care sunt sau urmează a intra în perioada de postgaranţie); - Servicii de asistenţă tehnică (informatică) hardware şi software, de tip proactiv (servicii proactive de asistenţă tehnică hardware şi software pentru proiectare, configurare, punere în funcţiune şi optimizare servere) şi Servicii de asistenţă tehnică software, la cerere. Sunt exceptate produsele software Oracle şi Quest Software care se regăsesc la Lotul 3. LOTUL II – Întreţinere hardware şi software platforme non-IBM: - Servicii de repararea şi întreţinerea hardware şi software a Echipamentelor informatice, de tip reactiv (servicii reactive de întreţinere curentă hardware şi software de sistem pentru menţinerea în funcţiune a tuturor serverelor care sunt sau urmează a intra în perioada de postgaranţie); - Servicii de asistenţă tehnică (informatică) hardware şi software, de tip proactiv (servicii proactive de asistenţă tehnică hardware şi software pentru proiectare, configurare, punere în funcţiune şi optimizare servere) şi Servicii de asistenţă tehnică software, la cerere. Sunt exceptate produsele software Oracle şi Quest Software care se regăsesc la Lotul 3. LOTUL III – Întreţinere produse software Oracle şi Quest Software: - Servicii de asistenţă tehnică (informatică) software, de tip proactiv (servicii proactive de asistenţă tehnică software pentru proiectare, configurare, punere în funcţiune şi optimizare produse Oracle şi Quest) şi Servicii de asistenţă tehnică software Oracle şi Quest, la cerere.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de întreținere și asistență tehnică hardware și software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle și Quest Software instalat  
Servicii de întreținere și asistență tehnică hardware și software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle și Quest Software instalat 31.10.19
Servicii de întreținere și asistență tehnică hardware și software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle și Quest Software instalat 31.10.19
Servicii de întreținere și asistență tehnică hardware și software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle și Quest Software instalat 31.10.19
Servicii de întreținere și asistență tehnică hardware și software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle și Quest Software instalat  
Servicii de întreținere și asistență tehnică hardware și software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle și Quest Software instalat  
Servicii de întreținere și asistență tehnică hardware și software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle și Quest Software instalat  
Servicii de întreținere și asistență tehnică hardware și software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle și Quest Software instalat  
Servicii de întreținere și asistență tehnică hardware și software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle și Quest Software instalat  
Servicii de întreținere și asistență tehnică hardware și software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle și Quest Software instalat