Obiectul contractului il reprezinta achizitia de "Servicii de înregistrare sistematică a imobilelor în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară" apartinad U.A.T. Pecineaga, judetul Constanta, pentru un numar de de 1107 de imobile neinscrise in sistemul integrat de cadastru si carte funciara, situate in sectoarele cadastrale nr. 25, 8, 15, 16, ce se gasesc astfel: 1074 imobile in intravilan si 33 imobile in extravilan...
Obiectul contractului il reprezinta achizitia de "Servicii de înregistrare sistematică a imobilelor în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară" apartinad U.A.T. Pecineaga, judetul Constanta, pentru un numar de de 1107 de imobile neinscrise in sistemul integrat de cadastru si carte funciara, situate in sectoarele cadastrale nr. 25, 8, 15, 16, ce se gasesc astfel: 1074 imobile in intravilan si 33 imobile in extravilanul comunei Pecineaga, cuprinse in sectorizarea U.A.T. Pecineaga. Activităţile din cadrul contractului vor fi demarate la primirea ordinului de începere din partea Achizitorului în urma semnării contractului de achiziţie publică de ambele părţi. Prestarea serviciilor se va realiza in stricta conformitate cu prevederile Regulamentului privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară, din 07.01.2020. Perioada de implementare a contractului este de 20 luni, dar nu mai târziu de data încetării contractului de finanţare.
Atenţie!
Termenul pana la care operatorii economici pot solicita clarificari este de 10 zile, înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari (daca acestea au fost primite in termen), in conformitate cu prevederile art.161 din Legea 98/2016 actualizata ,cu 3 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor.