Obiectul contractului il reprezinta achizitia de "Servicii de înregistrare sistematică a imobilelor în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară" - Cod CPV 71354300-7 apartinad U.A.T. Adamclisi, judetul Constanta, pentru un numar de de 1411 de imobile neinscrise in sistemul integrat de cadastru si carte funciara, ce se gasesc astfel: 1073 imobile in intravilan si 338 imobile in extravilanul comunei Adamclisi, cuprins...
Obiectul contractului il reprezinta achizitia de "Servicii de înregistrare sistematică a imobilelor în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară" - Cod CPV 71354300-7 apartinad U.A.T. Adamclisi, judetul Constanta, pentru un numar de de 1411 de imobile neinscrise in sistemul integrat de cadastru si carte funciara, ce se gasesc astfel: 1073 imobile in intravilan si 338 imobile in extravilanul comunei Adamclisi, cuprinse in sectorizarea U.A.T. Adamclisi.
Se doreste ca prezenta achizitie sa fie impartita in 2 loturi, astfel:
Lotul 1 va cuprinde imobilele situate in sectoarele cadastrale nr. 11, 16, 19, 34, 43, 64, apartinand unitatii administrativ-teritoriale Adamclisi, judetul Constanta.
Lotul 2 va cuprinde imobilele situate in sectoarele cadastrale nr. 23, 24, 36, 37, 39, 45, 52, 29, 38, 44, 49, 50, 53, 54, 62, apartinand unitatii administrativ-teritoriale Adamclisi, judetul Constanta.
Valoarea totala estimata a serviciilor de de înregistrare sistematică a imobilelor în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară este de de 266.997,00 lei fără T.V.A., defalcata astfel:
Lotul 1 – 19.059,60 lei fara T.V.A., compus din:
5 imobile intravilan x 218,40 lei fara T.V.A. = 1.092,00 lei fara T.V.A.
186 imobile extravilan x 96,60 lei fara T.V.A. = 17.967,60 lei fara T.V.A.
Lotul 2 – 247.937,40 lei fara T.V.A., compus din:
1068 imobile intravilan x 218,40 lei fara T.V.A. = 233.251,20 lei fara T.V.A.
152 imobile extravilan x 96,60 lei fara T.V.A. = 14.683,20 lei fara T.V.A.
Activităţile din cadrul contractului vor fi demarate la primirea ordinului de începere din partea Achizitorului în urma semnării contractului de achiziţie publică de ambele părţi. Prestarea serviciilor se va realiza in stricta conformitate cu prevederile Regulamentului privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară, din 07.01.2020.
Perioada de implementare a contractului este de 20 luni, dar nu mai târziu de data încetării contractului de finanţare.
Termen limita de raspuns la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10