Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte funciară a imobilelor situate in 8 JUDETE
, amplasate pe teritoriul a 46 UAT, 134 sectoare cadastrale, implicând o suprafata totala estimată de 50.841,27 ha, finanțate
în cadrul Programului Național de Cadastru și Carte Funciară a lucrărilor de înregistrare sistematicăServiciile de înregistrare
sistematică vor fi asigurate de ...
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte funciară a imobilelor situate in 8 JUDETE
, amplasate pe teritoriul a 46 UAT, 134 sectoare cadastrale, implicând o suprafata totala estimată de 50.841,27 ha, finanțate
în cadrul Programului Național de Cadastru și Carte Funciară a lucrărilor de înregistrare sistematicăServiciile de înregistrare
sistematică vor fi asigurate de entitati juridice specializate cu personal calificat, prestatorul analizează datele analogice
şi digitale preluate, realizează deplasări la teren și stabilește modalitatea de realizare a lucrărilor de înregistrare sistematică,
incluzând activităţi precum: - alegerea soluţiei tehnice pentru execuţia lucrărilor; - stabilirea resurselor materiale
şi umane necesar a fi alocate pentru realizarea obiectivelor; - elaborarea programului de execuţie a lucrărilor pe etape
şi tipuri de operaţiuni; - realizarea planului principalelor activităţi şi stabilirea termenului estimat de realizare
a fiecărei activităţi; Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru și Carte Funciară a imobilelor
Etapele principale de prestare a serviciilor de înregistrare sistematică constau în: organizarea lucrărilor sistematice de
cadastru, recunoaşterea terenului, identificarea limitelor imobilelor, stabilirea limitelor imobilelor situate în extravilan,
pregătirea fişei de date a imobilului, identificarea deţinătorilor şi colectarea actelor, întocmirea documentelor tehnice
ale cadastrului, publicarea documentelor tehnice ale cadastrului, primirea şi soluţionarea cererilor de rectificare, actualizarea
documentelor tehnice ale cadastrului. În conformitate cu Art. 160 din Legea 98/2016,Numar zile pana la care se pot solicita
clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor- 15 zile Autoritatea contractantă a stabilit termenul
limită în care va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare primite
de la operatorii economici, cu 10 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada contract multianual
cu semnare în anul 2024 cu finalizare/încheiere, inclusiv plăți, până la data de 19.12.2025.Sediul Agentiei Domeniilor Statului
din str. Stirbei Voda, nr. 43, sector 1, Bucuresti, sau delegatul ADS din teritoriu sub coordonarea Serviciului Fond Funciar
din cadrul ADS.Achizitia se desfasoara pe 8 loturi, cu incheierea de contracte multianuale.Valoarea Garantiei de participare
va fi in valoare de 0,5% din suma estimata a lotului respectivPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel
putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia
de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o institutie de credit din
Romania sau din alt stat sau de o societate de asigurari, in conditiile legii.Contul bancar pentru garantie este RO85TREZ7015005XXX000124,
deschis la Trezoreria Sectorului 1 Bucuresti, CUI 12708834.Instrumentul de garantie se transmite in SEAP impreuna cu oferta
si cu celelalte documente ale acesteia, cel tarziu la data si ora-limita de depunere a ofertelor si trebuie sa se prevada
ca plata garantiei de participare se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei
acestuia cu privire la cupla persoanei garantate.