Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte Funciară a imobilelor în 297 UAT-uri, prin Programul Operaţional Regional - Proiectul major privind "Creşterea gradului de acoperire şi incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăţilor în zonele rurale din România". Etapele principale de prestare a serviciilor de înregistrare sistematică constau în: organizarea lucrărilor sistematice de...
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte Funciară a imobilelor în 297 UAT-uri, prin Programul Operaţional Regional - Proiectul major privind "Creşterea gradului de acoperire şi incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăţilor în zonele rurale din România". Etapele principale de prestare a serviciilor de înregistrare sistematică constau în: organizarea lucrărilor sistematice de cadastru, recunoaşterea terenului, realizarea raportului preliminar, campania de informare publică, identificarea limitelor imobilelor, stabilirea limitelor imobilelor situate în intravilan, stabilirea limitelor imobilelor situate în extravilan, pregătirea fişei de date a imobilului, identificarea deţinătorilor şi colectarea actelor, întocmirea documentelor tehnice ale cadastrului, publicarea documentelor tehnice ale cadastrului, primirea şi soluţionarea cererilor de rectificare, actualizarea documentelor tehnice ale cadastrului.
Achizitia se desfasoara pe 297 loturi, cu incheiere de contracte multianuale.
În conformitate cu dispoziţiile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 , ANCPI stabileşte un termen limită pentru solicitările de clarificări formulate de către operatorii economici şi pentru a răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/ informaţiilor suplimentare care pot fi solicitate pe perioada de depunere a ofertelor.
Având în vedere posibilitatea introducerii procedurii de atribuire în programul de verificare ex-ante al ANAP, la stabilirea termenului limită s-a avut în vedere şi termenul necesar pentru verificarea propunerii de răspuns de către ANAP în conformitate cu dispoziţiile art. 8 alin. (2) din H.G. nr. 419/2018: "Autoritatea contractantă are obligaţia de a transmite către ANAP propunerea de răspuns consolidat formulat la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare cu cel puţin 4 zile anterior termenului sau, după caz, termenelor de răspuns stabilit/stabilite prin anunţul de participare/de participare simplificat/ de concurs/ de concesionare."
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări: 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
ANACPI va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări, potrivit prevederilor alin. (1), art.161 din Legea nr. 98/2016, în a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Dacă aceste termene se sfârşesc în zile nelucrătoare, autoritatea va răspunde în ultima zi lucrătoare înainte de termenul respectiv.