Feedback
I.D.: 68302049

Servicii de închiriere cabine şi instalaţii de traducere simultană şi echipamente necesare precum şi alte bunuri/servicii conexe necesare asigurării spaţiilor, facilităţilor şi serviciilor, alocate pentru Conferinţa Plenipotenţiarilor Uniunii Internaţionale a Telecomunicaţiilor

Data publicarii
21.04.22 Exista 1.020.378 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48952000-6 32342410-9 32232000-8 48515000-1 51314000-6 66162000-3 92370000-5
Termenul limita pentru depunere:
02.05.22
 
 
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI SERVICII ITU.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
România va organiza cea de-a 21-a ediţie a Conferinţei Plenipotenţiarilor Uniunii Internaţionale a Telecomunicaţiilor (ITU), ce va avea loc la Bucureşti, în perioada 26 septembrie – 14 octombrie 2022, la Palatul Parlamentului. Reuniunea reprezintă unul dintre cele mai mari evenimente de profil la nivel mondial, cu peste 2.000 de participanţi din 194 de state, printre care se numără miniştri de resort, înalţi oficiali ONU şi...
România va organiza cea de-a 21-a ediţie a Conferinţei Plenipotenţiarilor Uniunii Internaţionale a Telecomunicaţiilor (ITU), ce va avea loc la Bucureşti, în perioada 26 septembrie – 14 octombrie 2022, la Palatul Parlamentului. Reuniunea reprezintă unul dintre cele mai mari evenimente de profil la nivel mondial, cu peste 2.000 de participanţi din 194 de state, printre care se numără miniştri de resort, înalţi oficiali ONU şi reprezentanţi ai celor mai mari companii de IT&C din întreaga lume. Necesitatea este descrisă în proiectul de caiet de sarcini ataşat iar datorită caracterului specific şi complex al organizării Conferinţei sunt necesare informaţii din piaţă care să permită determinarea valorii estimate şi configurarea cerinţelor pentru întocmirea ulterioară a caietului de sarcini pentru achiziţia serviciilor de închiriere cabine şi instalaţii de traducere simultană şi echipamente necesare precum şi alte bunuri/servicii conexe necesare asigurării spaţiilor, facilităţilor şi serviciilor, alocate pentru Conferinţa Plenipotenţiarilor Uniunii Internaţionale a Telecomunicaţiilor, determinarea duratei optime de prestare a serviciilor, precum şi identificarea oricărui alt aspect (financiar-tehnic-contractual, etc.) relevant a fi luat în considerare în realizarea achiziţiei. Informaţiile oferite de către persoanele/organizaţiile respondente/participante la întâlnirile de consultare nu le vor aduce avantaje sau dezavantaje acestora în perspectiva derulării achiziţiei asociate acestei consultări a pieţei. Răspunsurile sau participarea operatorilor economici la această consultare a pieţei nu vor constitui în nici un caz un motiv de excludere în cadrul viitoarei proceduri de atribuire. Această consultare a pieţei nu are ca scop selectarea unui anumit ofertant pentru viitoarea procedură de atribuire. Această consultare a pieţei preced achiziţia şi nu se substituie procesului de selecţie. Autoritatea contractantă nu a acordat şi nu va acorda compensaţii financiare pentru participanţii la consultarea pieţei şi nici nu a rambursat/nu va rambursa cheltuielile efectuate cu ocazia participării în cadrul acesteia. Informaţiile primite de către Autoritatea Contractantă în cursul consultărilor pieţei pot fi utilizate în planificarea şi desfăşurarea viitoarei achiziţii, cu respectarea prevederilor legislaţiei în domeniul achiziţiilor publice, în special pentru a nu denatura concurenţa în cadrul viitoarei proceduri de atribuire şi pentru a nu încălca principiile nediscriminării şi transparenţei. Pe parcursul procesului de consultare, Autoritatea Contractantă va lua toate măsurile necesare pentru a păstra confidenţialitatea informaţiilor declarate de către participanţii la consultare drept confidenţiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală. Nicio informaţie conţinută în documentele publicate în SEAP sau prin orice alte mijloace în legătură cu acest proces de consultare sau orice comunicare realizată între Autoritatea Contractantă şi orice persoană/organizaţie în legătură cu această consultare a pieţei nu poate fi invocată ca făcând parte dintr-un contract, acord sau orice altă formă similară. Toate comunicările vor fi transmise la venuePP22@ancom.ro şi marius.cirnu@ancom.ro.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Autoutilitara VAN/Furgon termoizolată, cu agregat frigorific, pentru activităţile specifice derulate de către Staţiunea Zoologică Sinaia pentru transportul alimentelor 16.09.22
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii servicii de organizare evenimente, informare, promovare, publicitate şi conexe care se vor derula în implementarea jaloanelor 177,185, 416, 417, 418, 419 - PNRR 22.05.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unui sistem informatic de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici în funcţie de competenţe şi performanţe 11.10.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
DRP este în etapa de planificare/pregătire a procesului de achiziţie publică pentru atribuirea contractului de servicii de transport intern şi internaţional de persoane cu autocarul în vederea elaborării documentaţiei de atribuire pentru programul de Tabere ARC 12.02.24
Contract având ca obiect prestarea de ”servicii de preluare și manipulare a încărcăturilor” atribuit în baza procedurii de servicii sociale de organizare a conferinței plenipotențiarilor uniunii inter 04.08.22
PROIECT – TEMA DE PROIECTARE pentru realizarea obiectivului de investiţii "Sediu nou pentru Spitalul de Urgenţă al M.A.I. "Prof. Dr. Dimitrie Gerota" în incinta imobilului situat în şoseaua Privighetorilor nr.1A, sector 1, municipiul Bucureşti 19.03.21