1.Prestatorul va asigura utilajele,echipamentele si ustensilele necesare efectuarii operatiunilor de curatenie.2.Prestatorul va asigura materiale necesare pentru efectuarea operatiunilor de curatenie.Acestea vor fi cele avizate conform legislatiei in vigoare,sa nu fie daunatoare,sa respecte standardele de protectie si calitate a mediului inconjurator,sa nu contina substante care pot afecta sanatatea personalului.Prestatorul...
1.Prestatorul va asigura utilajele,echipamentele si ustensilele necesare efectuarii operatiunilor de curatenie.2.Prestatorul va asigura materiale necesare pentru efectuarea operatiunilor de curatenie.Acestea vor fi cele avizate conform legislatiei in vigoare,sa nu fie daunatoare,sa respecte standardele de protectie si calitate a mediului inconjurator,sa nu contina substante care pot afecta sanatatea personalului.Prestatorul va raspunde de calitatea serviciilor efectuate,fara deteriorarea obiectelor din incaperi,folosirea solutiilor de curatat in conformitate cu prescriptiile producatorului si avizelor,asigurarea garantiei,precum si a sigurantei incaperilor unde se lucreaza in timpul afectat curateniei. 3.Personalul prestatorului va respecta regulamentele si legislatia in vigoare referitoare la desfasurarea activitatilor in spatiile achizitorului.4.Prestatorul va raspunde de bunurile deteriorate,din culpa proprie si dovedita,aflate in spatiile in care se presteaza operatiunile de curatenie.5.Persoanele care presteaza serviciile de curatenie la sediul beneficiarului vor asigura confidentialitatea totala asupra documentelor,obiectelor si persoanelor cu care intra in contact.6.Prestatorul va lua toate masurile care se impun pentru ca personalul propriu sau sa fie informat si sa respecte normele de circulatie,acces,securitate si sanatate in munca si PSI,conform legislatiei in vigoare,incalcarea acestora atragand pentru societatea prestatoare intreaga raspundere,dupa caz.Cercetarea eventualelor accidente de munca si inregistrarea acestora pentru personalul propriu sunt responsabilitatea Prestatorului.7.Prestatorul va mentine pretul serviciilor prezentate în propunerea financiara pe toata perioada de derulare a contractului. ACTIVITATEA DE CURATENIE consta in:a)Birouri,sali de sedinte, holuri,scari:Maturarea antistatica a suprafetelor neacoperite (marmura,gresie,mozaic,parchet etc):zilnic;Spalarea suprafetelor neacoperite,cu detergenti adecvati tipului de pardoseala:zilnic;Stergerea prafului de pe birouri,calculatoare si imprimante,dulapuri,fisete,tablouri,scaune,fotolii:o data/saptamana;Stergerea tocariei, pervazurilor,geamurilor,usilor si feroneriei:o data/luna;Spalarea geamurilor ferestrelor si usilor fiecarui birou (interior si exterior):o data/luna;Golirea cosurilor de gunoi,schimbarea sacilor menajeri:zilnic;Curatirea de praf a caloriferelor:o data/luna;Stergerea prizelor, a intrerupatoarelor si a plintelor:o data/luna;Stergerea suprafetelor superioare ale dulapurilor, rafturilor:o data/luna;Stergerea placutelor indicatoare si a corpurilor de iluminat:o data/luna;Curatirea panzelor de paianjen din locuri greu accesibile:o data/luna b)Grupuri sanitare:Spalarea si igienizarea pardoselii:zilnic Curatirea peretilor placati cu faianta saptamanal Curatarea chiuvetelor,oglinzilor,politelor:zilnic;Curatarea pervazelor,tocurilor de la usi si geamuri:lunar Spalare,dezinfectare WC:zilnic Stergere suport hartie igienica,recipient sapun lichid:zilnic