Feedback
I.D.: 75150534

Servicii consultanta modernizare Calea Adjudului DN11A, mun Onesti finantat prin PNI Anghel Saligny

Data publicarii
10.11.22 Exista 55.957 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Pretul estimativ:
60.000,00 RON - 60.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud.Bacău, Cod 601032, telefon 0234.324243 , fax 0234.313911/0234312502, intenţionează să atribuie prin "Achizitie directă", un contract de "Servicii de consultanta in perioada de precontractare şi de implementare pentru obiectivul ”Modernizare Calea Adjudului DN11A, (drum de categoria III) Municipiul Oneşti, jud. Bacău” finanţat prin P....
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud.Bacău, Cod 601032, telefon 0234.324243 , fax 0234.313911/0234312502, intenţionează să atribuie prin "Achizitie directă", un contract de "Servicii de consultanta in perioada de precontractare şi de implementare pentru obiectivul ”Modernizare Calea Adjudului DN11A, (drum de categoria III) Municipiul Oneşti, jud. Bacău” finanţat prin P.N.I. „Anghel Saligny”, în conformitate cu prevederile art. 7 alineatul (5) din Legea 98/2016 - privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare si Anexa la H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului- cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care dupa vizualizarea Documentelor de atribuire atasate acceptati conditiile, va rugam sa trimiteti pe adresa de e-mail achizitii@onesti.ro sau prin intermediul SEAP, sub forma scanata, formularele solicitate. Achizitia se finalizeaza prin Contract. Pana la semnarea Contractului, acceptul autoritatii dupa intrarea achizitiei in Deliberare, are rol de Comanda ferma si angajament pentru parti.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu