1. Realizarea prefezabilitatii proiectului, din punct de vedere al eligibilitatii solicitantului si a activitatilor propuse, respectiv a sanselor ca acesta sa fie finantabil, inclusiv prin prisma punctajului aferent proiectului de investitii
2. Informarea beneficiarului privind conditiile de accesare a finantarii, etapele depunerii spre finantare a proiectului si orice alte informatii necesar a fi cunoscute de catre acesta...
1. Realizarea prefezabilitatii proiectului, din punct de vedere al eligibilitatii solicitantului si a activitatilor propuse, respectiv a sanselor ca acesta sa fie finantabil, inclusiv prin prisma punctajului aferent proiectului de investitii
2. Informarea beneficiarului privind conditiile de accesare a finantarii, etapele depunerii spre finantare a proiectului si orice alte informatii necesar a fi cunoscute de catre acesta, inclusiv conditiile de achizitie a bunurilor, lucrarilor si serviciilor asupra carora autoritatea de management asigura informarea publica prin intermediul Ghidul Specific apelului de proiect Axa Prioritară 9- Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19, Obiectivul Specific 9.1- Creşterea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 , Ghidul solicitantului Conditii generale de accesare a fondurilor in cadrul POIM 2014 – 2020 (cu modificarile si completarile ulterioare) si legislatia in vigoare, informatii pe care beneficiarul se obliga sa si le insuseasca
3. Informarea beneficiarului cu privire la orice modificare legislativa si/sau procedurala care priveste modalitatea de intocmire si depunere a proiectului de investitii
4. Elaborarea cererii de finantare in conformitate cu prevederile Ghidului specific apelului de proiect Axa Prioritară 9- Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19, Obiectivul Specific 9.1- Creşterea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 si Ghidul solicitantului, in concordanta cu anexele ce se depun impreuna cu cererea de finantare si inregistrarea acestora in sistem electronic MY SMIS
5. Intocmirea anexelor cererii de finantare asa cum sunt prevazute de ghidul specific apelului de proiect Axa Prioritară 9- Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19, Obiectivul Specific 9.1- Creşterea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 si Ghidul solicitantului
6. Verificarea documentelor ce se vor atasa la Cererea de finatare, in conformitate cu legislatia in vigoare si cu cerintele specifice ale Ghidului specific apelului de proiect Axa Prioritară 9- Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19, Obiectivul Specific 9.1- Creşterea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 , Ghidul solicitantului si Conditiilor generale de accesare a fondurilor in cadrul POIM 2014- 2020 (cu modificarile si completarile ulterioare).
7. Intocmirea dosarului cererii de finantare, scanarea acesteia si incarcarea cererii de finantare in aplicatia My SMIS
8. Asigurarea legaturii cu autoritatea finantatoare, din punct de vedere al solicitarii de informatii suplimentare necesare pentru elaborarea si depunerea cererii de finantare
9. Se vor intocmi procese verbale de predare primire la predarea/primirea documentelor privind activitatea desfasurata de prestator
10. Se vor redacta raspunsurile la solicitarile de informatii suplimentare formulate de catre autoritatea finantatoare in cadrul etapei de verificare a conformitatii administrative si a eligibilitatii proiectului, respectiv in etapa de evaluare financiara si incarcarea acestora in aplicatia My SMIS
11. Va acorda asistenta Autoritatii Contractante, in cazul acceptarii cererii de finantare, in etapa precontractuala si pentru semnarea contractului cu autoritatea finantatoare.
12. Plata pentru servicii consultanta in elaborarea documentatiei pentru accesarea de finantare nerabursabila si asistenta in management de proiect se va efectua de catre autoritatea contractanta in momentul in care proiectul este eligibil.
1. Asigurarea de asistenţă în supervizarea implementării la timp a tuturor activităţilor proiectului şi urmărirea respectării tuturor activitatilor din cadrul proiectului în conformitate cu contractul de finanţare semnat şi anexele la acesta;
2. Asigurarea de asistenta în relaţia dintre beneficiar şi finanţator;
3. Asigurarea de asistenţa în pregatirea documentaţiei necesare pentru solicitarea de acte adiţionale, notificari la contractul de finanţare sau alte solicitari către finanţator;
4. Verificarea documentelor justuificative ce vor fi ataşate la cererile plata/ramburs