Feedback
I.D.: 60826208

Servicii consultanta in domeniul achizitiilor publice-procedura Furnizare aparatura medicala

Data publicarii
10.09.21 Exista 267.002 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
6.500,00 RON - 6.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
: Oferta pentru servicii complete de consultanta in vederea initierii, derularii si finalizarii procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica avand ca obiect: „Furnizare aparatură medicală” (masă operaţie electrică, lampă scialitică – două cupole, electrocauter), dupa cum urmeaza: 1. Intocmire si asistenta in utilizarea DUAE - documentul unic de achizitie european – in conformitate cu prevederile art. 193 d...
: Oferta pentru servicii complete de consultanta in vederea initierii, derularii si finalizarii procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica avand ca obiect: „Furnizare aparatură medicală” (masă operaţie electrică, lampă scialitică – două cupole, electrocauter), dupa cum urmeaza: 1. Intocmire si asistenta in utilizarea DUAE - documentul unic de achizitie european – in conformitate cu prevederile art. 193 din Legea nr. 98/ 2016 privind achizitiile publice; 2. Intocmirea documentatiei de atribuire (Fisa de date/instructiuni pentru ofertanti, Modele de formulare, Model de contract de furnizare, modele de documente, formular DUAE) in conformitate cu prevederile art. 20 din HG nr. 395/ 2016; 3. Intocmire documente suport in conformitate cu prevederile art. 21 din HG nr. 395/ 2016 (strategia de contractare si declaratie cu persoanele de decizie); 4. Postarea documentatiei de atribuire in SICAP si transmitere validare spre ANAP; postare anunt de participare in SICAP si calculare termene limita de depunere a solicitarilor de clarificari, a ofertelor, a perioadei de evaluare; 5. Analizarea conditiilor de excludere, criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor; 6. Redactarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari formulate de potentialii ofertanti; 7. Elaborarea procesului verbal de constatare a ofertelor si a declaratiilor de disponibilitate si confidentialitate; 8. Analizarea si evaluarea ofertelor depuse (analiza formularelor DUAE si a documentelor in
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu