Feedback
I.D.: 70712690

Servicii consultanta in domeniul achizitiilor publice - abonament lunar 40 ore

Data publicarii
28.06.22 Exista 271.995 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
24.000,00 RON - 24.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se va intocmi Contract de prestari servicii avand ca obiect serviciile de ________________ Perioada pana la care se achizitioneaza: 12 luni Plata se va face cu ordin de plata,la 30 de zile in contul de trezorerie specificat de furnizor la emiterea facturii.1. Suport pentru initiere, derulare si finalizare achizitie directa; 2. Intocmire si asistenta in utilizarea DUAE - documentul unic de achizitie european – in conformit...
Se va intocmi Contract de prestari servicii avand ca obiect serviciile de ________________ Perioada pana la care se achizitioneaza: 12 luni Plata se va face cu ordin de plata,la 30 de zile in contul de trezorerie specificat de furnizor la emiterea facturii.1. Suport pentru initiere, derulare si finalizare achizitie directa; 2. Intocmire si asistenta in utilizarea DUAE - documentul unic de achizitie european – in conformitate cu prevederile art. 193 din Legea nr. 98/ 2016 privind achizitiile publice; 3. Intocmirea documentatiei de atribuire (Fisa de date/instructiuni pentru ofertanti, Modele de formulare, Model de contract, modele de documente, formular DUAE) in conformitate cu prevederile art. 20 din HG nr. 395/ 2016; 4. Intocmire documente – suport in conformitate cu prevederile art. 21 din HG nr. 395/ 2016 (strategia de contractare si declaratie cu persoanele de decizie); 5. Postarea documentatiei de atribuire in SICAP si transmitere validare spre ANAP; modificarea documentatiei de atribuire ca urmare a observatiilor ANAP, daca este cazul; postare anunt de participare in SICAP si calculare termene limita de depunere a solicitarilor, a ofertelor, a perioadei de evaluare; 6. Analizarea conditiilor de excludere, criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor; 7. Redactarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari formulate de potentialii ofertanti; 8. Elaborarea procesului verbal de deschidere/constatare a ofertelor si a declaratiilor de disponibilitate; 9. Analiz
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu