Feedback
I.D.: 39843612

Servicii consultanta in domeniul achizitiilor publice - abonament lunar 40 ore

Data publicarii
20.06.18 Exista 283.339 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
10.500,00 RON - 10.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Intocmire si asistenta in utilizarea DUAE - documentul unic de achizitie european – in conformitate cu prevederile art. 193 din Legea nr. 98/ 2016 privind achizitiile publice; • Intocmirea documentatiei de atribuire (Fisa de date, Modele de formulare, Model de contract, modele de documente) in conformitate cu prevederile art. 20 din HG nr. 395/ 2016; • Intocmire documente – suport in conformitate cu prevederile art. 21 din ...
Intocmire si asistenta in utilizarea DUAE - documentul unic de achizitie european – in conformitate cu prevederile art. 193 din Legea nr. 98/ 2016 privind achizitiile publice; • Intocmirea documentatiei de atribuire (Fisa de date, Modele de formulare, Model de contract, modele de documente) in conformitate cu prevederile art. 20 din HG nr. 395/ 2016; • Intocmire documente – suport in conformitate cu prevederile art. 21 din HG nr. 395/ 2016; • Analizarea conditiilor de excludere, criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor; • Redactarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari formulate de potentialii ofertanti; • Participare în comisia de evaluare în calitate de expert extern cooptat; • Elaborarea procesului verbal de deschidere a ofertelor; • Analizarea si evaluarea din punct de vedere al eligibilitatii a ofertelor depuse (exceptie analiza propunerea tehnica si propunerea financiara); • Redactarea solicitarilor de clarificari referitoare la ofertele depuse; • Elaborarea rapoartelor de analiza si a comunicarilor catre ofertanti; • Gesionarea eventualelor notificari prealabile si contestatii formulate în procedura de atribuire a contractului; • Asistenta in procesul de intocmire a contractului de achizitie publica; • Completarea si pregatirea pentru arhivare a dosarului achizitie; • Asistenta în relatia cu institutiile statului cu competente în domeniul achizitiilor publice; • Indrumare si asistenta în utilizarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP) p
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu