Feedback
I.D.: 43337235

Servicii consultanta in domeniul achizitiilor publice - abonament lunar 40 ore

Data publicarii
08.08.19 Exista 267.773 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
17.500,00 RON - 17.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se va intocmi Contract de prestari servicii avand ca obiect serviciile prevazute in oferta de pret Perioada pana la care se achizitioneaza: 31.12.2019. Plata se va face cu ordin de plata la 30 zile de la data receptiei serviciului, in contul de trezorerie specificat de furnizor la emiterea facturii. 1. Suport pentru initiere, derulare si finalizare achizitie directa; 2. Intocmire si asistenta in utilizarea DUAE - document...
Se va intocmi Contract de prestari servicii avand ca obiect serviciile prevazute in oferta de pret Perioada pana la care se achizitioneaza: 31.12.2019. Plata se va face cu ordin de plata la 30 zile de la data receptiei serviciului, in contul de trezorerie specificat de furnizor la emiterea facturii. 1. Suport pentru initiere, derulare si finalizare achizitie directa; 2. Intocmire si asistenta in utilizarea DUAE - documentul unic de achizitie european – in conformitate cu prevederile art. 193 din Legea nr. 98/ 2016 privind achizitiile publice; 3. Intocmirea documentatiei de atribuire (Fisa de date/instructiuni pentru ofertanti, Modele de formulare, Model de contract, modele de documente, formular DUAE) in conformitate cu prevederile art. 20 din HG nr. 395/ 2016; 4. Intocmire documente – suport in conformitate cu prevederile art. 21 din HG nr. 395/ 2016 (strategia de contractare si declaratie cu persoanele de decizie); 5. Postarea documentatiei de atribuire in SICAP si transmitere validare spre ANAP; modificarea documentatiei de atribuire ca urmare a observatiilor ANAP, daca este cazul; postare anunt de participare in SICAP si calculare termene limita de depunere a solicitarilor, a ofertelor, a perioadei de evaluare; 6. Analizarea conditiilor de excludere, criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor; 7. Redactarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari formulate de potentialii ofertanti; 8. Elaborarea procesului verbal de deschidere/constatare a ofertelor si a
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu