Feedback
I.D.: 84387525

Servicii consultanta depunere CF si management proiect GAL Achizitie miniexcavator in com Ileanda,SJ

Data publicarii
03.07.23 Exista 57.930 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
12.000,00 RON - 12.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de elaborare cerere de finantare in vederea depunerii si implementarii proiectelor in cadrul GAL. Serviciile consta in urmatoarele: 1. Integrarea investitiei dorite in masura, respectiv sub-masura specifica; 2. Personalizarea listei documentelor necesare aferente activitatilor prevazute a se realiza prin intermediul proiectului ; 3. Intocmirea documentelor specifice dovedirii punctajului obtinut de proiectul dvs. 4...
Servicii de elaborare cerere de finantare in vederea depunerii si implementarii proiectelor in cadrul GAL. Serviciile consta in urmatoarele: 1. Integrarea investitiei dorite in masura, respectiv sub-masura specifica; 2. Personalizarea listei documentelor necesare aferente activitatilor prevazute a se realiza prin intermediul proiectului ; 3. Intocmirea documentelor specifice dovedirii punctajului obtinut de proiectul dvs. 4. Consultanta cu privire la documentele care conform legii sunt intocmite si eliberate de catre beneficiar, in ceea ce priveste cerintele de continut si de forma specifice programului de finantare. 5. Intocmirea formularului cererii de finantare; 6. Completarea anexelor si a documentelor specifice programului de finantare ce compun dosarul cererii de finantare; 7. Integrarea tuturor documentelor necesare pentru proiect, inclusiv cele provenite de la proiectant, avize, acorduri, etc. 8. Intocmirea dosarului proiectului cuprinzand documentele originale pentru conformarea lor cu cele din dosarul cererii de finantare; 9. Intocmirea copiei electronice pentru intregul proiect in formatul, marimea si opisarea solicitata prin program. 10. Consultanta cu ocazia verificarilor tehnice in teren si la intocmirea raspunsului la solicitarile de informatii suplimentare 11. Intocmirea dosarului de contractare. 12. Intocmire dosar cerere de plata. Denumire proiect: Achizitie miniexcavator in comuna Ileanda, jud. Salaj (PNDR)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu