Serviciile de consultanţă pentru organizarea, derularea şi finalizarea achiziţiilor publice, pentru proiecte de investiţii finanţate din fonduri publice / comunitare, prin proceduri simplificate, sunt definite ca activităţi de achiziţie auxiliare, conform art. 3, lit. d) din Legea 98/2016 şi cuprind 2 etape: A. Procesul de elaborare a documentaţiei de atribuire în vederea publicării pe SEAP şi B. Procesul de evaluare a ofe...
Serviciile de consultanţă pentru organizarea, derularea şi finalizarea achiziţiilor publice, pentru proiecte de investiţii finanţate din fonduri publice / comunitare, prin proceduri simplificate, sunt definite ca activităţi de achiziţie auxiliare, conform art. 3, lit. d) din Legea 98/2016 şi cuprind 2 etape: A. Procesul de elaborare a documentaţiei de atribuire în vederea publicării pe SEAP şi B. Procesul de evaluare a ofertelor, în vederea atribuirii contractului de achiziţie.
Etapa A: Organizarea procedurii de achiziţie, în vederea publicării anunţului de participare simplificat pe SEAP, include următoarele activităţi:
• Analiza documentaţiei tehnice primite de la proiectant pentru contractele de servicii proiectare şi/sau execuţie lucrări, cu solicitarea completărilor / modificărilor, după caz;
• Elaborarea caietului de sarcini pentru contractele de furnizare produse, conform documentaţiei de finanţare sau primite de la Beneficiar;
• Elaborarea fişei de date a achiziţiei;
• Elaborarea formularelor;
• Elaborarea modelului de contract de achiziţie;
• Elaborarea strategiei de contractare;
• Elaborarea declaraţiei privind persoanele cu funcţii de decizie;
• Elaborarea Documentului Unic de Achiziţii European (DUAE);
• Criptarea tuturor documentelor cu semnătură electronică;
• Transmiterea documentaţiei de atribuire pentru avizare finanţatorului, în cazul achiziţiilor derulate prin fonduri comunitare;
• Postarea documentaţiei de atribuire pe SEAP, completarea fişei de date on-